بهره‌برداری از ۳۶ پروژه همزمان با هفته دولت در خوانسار

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: همزمان با هفته دولت ۳۶ پروژه با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان در شهرستان خوانسار افتتاح به بهره‌برداری رسید که بخشی از این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۲۲۰ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، سید حسن شفعتی در آیین افتتاحیه پروژه‌های این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت ۳۶ پروژه در شهرستان با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری، فناوری اطلاعات، ورزشی، عمرانی، جاده‌ای و اقتصادی با تأمین منابع دولتی و بخش خصوصی افتتاح شده است.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: سالن ورزشی روستای خم پیچ در متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان از محل تملک دارایی و ملی به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: شش هزار متر مربع زیرسازی، شش هزار متر مربع آسفالت ریزی و دو هزار متر مربع جدول گذاری و کانیو گذاری برای جمع آوری آب‌های سطحی در روستای تجره با اعتبار ۳۰۰ میلییون تومان انجام شده است.

شفعتی ادامه داد: در سه سال اخیر با تخصیص سه هزار تن قیر یارانه ای ۸۵ درصد معابر روستایی شهرستان آسفالت شده است.

وی گفت: بهره برداری از ۱۱ طرح مخابراتی از جمله اجرای فیبرنوری زمینی از دو راه خم پیچ تا رحمت آباد، اجرای فیبر نوری از روستای دوشخراط تا دانشگاه و نصب کابین در مناطق وادشت و پایتخت، ارتقای فناوری موبایل در سایت تپه پایتخت به فورجی بوده که سه میلیارد و ۴۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار خوانسار اظهار کرد: پروژه روکش آسفالت در محدوده پل ساسان و بهشت فاطمیه در مسیر دو بانده شدن گلپایگان- خوانسار با اعتبار پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی تصریح کرد: ایستگاه آتش‌نشانی به همراه یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی در شهرک صنعتی خوانسار با هزینه یک میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

شفعتی گفت: بهره‌برداری از پمپاژ آب روستای ویست با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان و طرح بوم گردی در روستای رحمت آباد و ویست انجام شد.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح های هفته دولت اشتغال ۲۲۰ نفر در شهرستان را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: فاز نخست کارگاه تولید پرورش قارچ در روستای  تیدجان با اعتبار ۹۶۰ میلیون تومان زمینه اشتغال هشت نفر را فراهم کرده است.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: بزرگترین گاوداری با چهار هزار رأس دام شیری در روستای خم‌ پیچ از سوی بنیاد برکت به زودی در ۵۰ هکتار زمین احداث خواهد شد.

وی گفت: به زودی با راه‌اندازی کارخانه تولید باطری خشک در شهرک صنعتی خوانسار زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر فراهم می‌شود.

کد خبر 351942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.