۶۰ پروژه عمرانی در تیران و کرون به بهره برداری رسید

تیران-۶۰ پروژه عمرانی شهرستان تیران و کرون با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی، فرماندار شهرستان تیران و کرون در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: ۶۰ پروژه عمرانی خدماتی و سرمایه گذاری با هزینه ای بالغ بر ۱۵۲ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه ها در بخش های کشاورزی، برق رسانی، منابع طبیعی و آبخیزداری، بهزیستی و پروژه های روستایی بود که با مشارکت بخش خصوصی و حضور سرمایه گذاران مختلف همراه بود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: برای اجرای پروژه های بخش خصوصی بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده که این اعتبار توسط خودآورده سرمایه گذاران و تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی با اشاره به حضور سرمایه گذاران در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: شهرستان تیران و کرون رتبه برتر جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی و احداث گلخانه ها را دارد که نتیجه این موضوع سبب افزایش میزان تولید در بخش کشاورزی است.

حججی با اشاره به اجرای پروژه های روستایی این شهرستان گفت: نهضت آسفالت معابر در جاده های روستایی این شهرستان با مشارکت دهیاری ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام و پروژه های هفته دولت در جهت آسفالت و بهسازی معابر روستایی است.

وی اضافه کرد: در این هفته خانه مسکن معلولان و اشتغال مددجویان بهزیستی نیز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد خبر 351933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.