هنگام رانندگی مراقب دیگران باشید

گاهی اهمیتی ندارد که شما چقدر ایمن رانندگی می‌کنید، ممکن است شما محدودیت‌های سرعت و سایر قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده باشید، اما همیشه رانندگان دیگر را حواس‌پرت فرض کنید چرا که گاهی ممکن است ناگهان تغییر لاین داده، روی ترمزبکوبند، بدون راهنما زدن بپیچد، پس هنگام رانندگی مراقب دیگران باشید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- سه‌شنبه ساعت 21_  خیابان سلمان فارسی و خیابان بزرگمهر مسیر منتهی به میدان احمدآباد رفت و آمد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، در مسیر زیرگذر شهدای غزه تردد خودروها روان است، اما در خیابان حکیم نظامی به دلیل پارک دوبل خودروها ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

بلوار دانشگاه مسیر خوبی برای تردد است، خیابان شیخ صدوق شمالی مسیر منتهی به پل فردوسی به دلیل خرابی یک‌دستگاه خودرو سواری در میانه خیابان ترافیک سرسام‌آوری دارد.

مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی بار ترافیکی سنگینی دارد، خیابان فروغی مسیر منتهی به میدان جمهوری اسلامی نیز بسیار شلوغ است.

خیابان‌های چهارباغ بالا، عبدالرزاق، مسجدسید، کاوه، ادیب، هاتف و علامه مجلسی از دیگر مسیرهای شلوغ شهر اصفهان در این لحظات است.

شمال پل فردوسی مسیر حرکت به سمت میدان خواجو به دلیل انجام عملیات عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان مسدود است و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

گاهی اهمیتی ندارد که شما چقدر ایمن رانندگی می‌کنید، ممکن است شما محدودیت‌های سرعت و سایر قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده باشید، اما همیشه رانندگان دیگر را حواس‌پرت فرض کنید چرا که گاهی ممکن است ناگهان تغییر لاین بدهند، روی ترمز بکوبند، بدون راهنما زدن بپیچند و ... پس هنگام رانندگی مراقب دیگران باشید تا بتوانید واکنش مناسب را نشان دهید.

در خیابان مطهری مسیر حرکت حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع خیابان شمس‌آبادی ترافیک سنگینی دارد، اما در ادامه مسیر به سمت پل ابوذر رفت وآمد خودروها روان است.

کد خبر 351931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.