۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
رونق ورزش‌های همگانی در لنجان

لنجان-رییس شورای اسلامی زرین شهر گفت:رویای حضور پرشور مردم در ورزش های همگانی با حمایت مسئولان تعبیر می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سعید نادی زاده در حاشیه ویژه برنامه دوچرخه سواری لنجان، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر برای ایجاد زمینه‌های مناسب ورزشی تلاش کرده‌اند، اما به هر حال موانعی در این مسیر وجود دارد که بخشی از آن نیازمند فرهنگ سازی است.

وی با بیان اینکه با ترویج فرهنگ ورزش های همگانی سبب نشاط اعضای خانواده و تأمین امنیت و آسایش روانی و اجتماعی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: برگزاری همایش هایی چون همایش پیاده روی خانوادگی، همایش دوچرخه سواری آقایان، همایش دوچرخه سورای مسئولان در هفته دولت و ... از جمله اقداماتی است سبب ترویج فرهنگ ورزش های همگانی می‌شود.

.

رییس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: ترویج ورزش همگانی در دوره‌های گذشته مدیریت شهری زرین شهر نیز جریان داشته است، اما در این دوره به صورت جدی در حال پیگیری است.

نادی زاده با بیان اینکه رویای حضور پرشور مردم در ورزش های همگانی با حمایت مسئولان تعبیر می شود، گفت: ورزش همگانی زیر بنای ورزش قهرمانی است به همین دلیل ترویج ورزش همگانی وظیفه همه ارگان ها و سازمان های دولتی است.

وی اضافه کرد: ورزش‌های همگانی با آنکه نیازند امکانات وتجهیزات کمی است، اما گستره بهره‌برداری از آن بسیار بالاست و بر همین اساس توسعه این رشته ورزشی می تواند زمینه‌ساز بروز و شکوفایی استعدادهای ورزش قهرمانی شود.

کد خبر 351911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.