توسعه امکانات ورزشی، زیرساخت جامعه سالم

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:ترویج فرهنگ دوچرخه سواری به یک پویش و جریان دایمی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در ویژه برنامه دوچرخه سواری لنجان، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارایه خدمات دولت و رابطه دولت و مردم است، زیرا شهیدان رجایی و باهنر در مدت زمان کوتاهی که دولت خود را تشکیل داده بودند با همه توان برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردند.

وی با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت‌گزاری شود، افزود: شهیدان رجایی و باهنر نمونه های بارز خادمین مردم و مسئولان وفادار به ملت و نظام هستند از این جهت باید الگوی همه مسئولان باشند.

فرماندار شهرستان لنجان با تقدیر از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی اجتماعی توسط شهرداری زرین شهر گفت: امروزه با وجود مشکلات متعددی که در عرصه‌های مختلف در جامعه دیده می شود ایجاد شادی و نشاط در میان مردم از جایگاه مهمی برخوردار است تا مردم دچار یاس و افسردگی نشوند.

صفرخانلو با بیان اینکه شهرداری زرین شهر ورزش همگانی را از مرحله شعار به مرحله عمل رسانده است، عنوان کرد: ورزش همگانی باید به مکملی برای زندگی خانواده ها مبدل شود تا نه تنها باعث ایجاد سلامتی و نشاط شهروندان گردد بلکه در ارتباط‌های خانوادگی و فعالیت‌های اجتماعی نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه باید ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در زرین شهر باید به یک پویش و جریان دایمی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در حوزه های مختلف از جمله ورزش های همگانی باید از خانواده آغاز شود تا به اهداف عالی خود که همان افزایش نشاط و سرزندگی است دست پیدا کنیم.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه ورزش همگانی زیرساخت زندگی سالم و با نشاط است، تاکید کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، ورزش همگانی از ضروریات زندگی است و در صورت فراگیر شدن، نشاط و شادابی و افزایش کارآمدی و تندرستی را در پی خواهد داشت.

کد خبر 351908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.