مانور موتورسواران قانون‌مند در منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری و مانور موتورسواران قانون‌مند خبر داد و گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی در راستای توسعه فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل پاک و تحقق شهر ایمن و آرام انجام می‌شود.

محمدرضا برکت پیرامون برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری و مانور شهری موتورسیکلت سواران قانون‌مند به ایمنا گفت: برگزاری این همایش اقدام مشترکی میان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، پلیس راهور، شهرداری منطقه شش و معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان است که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل پاک انجام می‌شود.

وی با دعوت از شهروندان مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان برای شرکت در این همایش بزرگ، اظهار کرد: این همایش از ساعت هفت صبح پنج‌شنبه همزمان با عید سعید غدیر از ورودی گلستان شهدای اصفهان آغاز شده و شرکت کنندگان پس از طی مسیر مشخص شده به سمت میدان فیض حرکت کرده و مراسم با برگزاری جشن عیدانه در این مکان همراه خواهد شد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این همایش به قید قرعه ۲۰۰ جایزه نفیس تعلق می‌گیرد، افزود: برگزاری تئاتر طنز، مرشد خوانی و دف نوازی، اجرای گروه مرشد زورخانه و دیگر اجراهای کمدی و شاد از جمله برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده در این همایش است تا شهروندان ساعاتی شاد را سپری کنند.

برکت با بیان اینکه معتقدیم برگزاری چنین همایش‌هایی در ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل پاک همچون دوچرخه، بسیار تاثیرگذار است، اظهار امیدواری کرد: در زمان‌های مختلف و به مناسبت‌های گوناگون برنامه‌های موثری از این دست برگزار شود تا شاهد تحقق شهری ایمن، آرام، پاک و بدون ترافیک باشیم.

کد خبر 351896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.