منابع محلی برای تکمیل پروژه های ورزشی تیران کافی نیست

تیران-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: منابع مالی محلی برای تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان تیران و کرون کافی نیست.

مهدی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به پنج پروژه عمرانی نیمه تمام در بخش ورزش این شهرستان اظهار کرد: منابع مالی محلی برای تکمیل این پروژه هاکفایت نمی کند و نیاز به اختصاص اعتبارات استانی و ملی است.

وی افزود: این پروژه ها در گذشته با مشارکت دولت و خیران احداث شده، اما برای تکمیل و بهره برداری این پروژه ها نیاز به اعتبارات بیشتری است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام ورزشی شامل سالن، زمین چمن و خانه های ورزش روستایی است، ادامه داد: تکمیل این پروژه ها نیازمند اعتبار پنج میلیارد ریال است و در صورتی که اعتبارات استانی و ملی تخصیص یابد هرچه زودتر به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: توسعه ورزش تیران و کرون نیازمند توسعه زیرساخت ها و امکانات در این حوزه است که بخشی از این اعتبارات از محل اعتبارات محلی از جمله دهیاری ها، خیران و تملک و دارایی تامین، اما بازهم نیاز بیشتری وجود دارد.

مرادی با بیان اینکه اکثر مردم این شهرستان با مبتلا به بیماری های فشار خون و چاقی هستند، خاطرنشان کرد: ورزش در کاهش بیماری ها و کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری دارد، اما تداوم آن نیازمند اختصاص اعتبار و توسعه زیرساخت ها در این حوزه است.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی در این شهرستان کمتر از یک متر مربع برای هر نفر است، یادآورشد: توسعه فضاهای ورزشی با مشارکت سایر بخش های شهرستان از جمله آموزش و پرورش، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، هلال احمر، سپاه، شهرداری و دهیاری ها امکان پذیر است.

کد خبر 351875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.