بکارگیری نیروهای جوانان از شکاف نسلی در نظام جلوگیری می کند

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: در انتصاب مدیران شهرستان باید نیروی جوانان انتخاب شوند تا شکاف نسلی در نظام به وجود نیاید البته بکارگیری نیروهای جوان در پست مدیریتی از تأکیدات رهبرمعظم انقلاب نیز هست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان  در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: با وجود نوسانات مختلف و فشارهای اقتصادی، اما مردم حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امسال چهلمین پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه مدیران نباید در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنند، گفت: با حضور در روستاها به صورت میدانی و از نزدیک مشکلات را جویا و راهکار مناسب ارائه می‌دهیم.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: ۱۲ مکان بوم گردی در شهرستان وجود دارد که تنها دو مکان مجوز دارد که باید هرچه سریع تر برای دریافت مجوز دیگر نقاط اقدام شود.

وی تصریح کرد: به دلیل وضعیت اقتصادی کشور بودجه‌های تملک دارایی شهرستان بیش از ۶۸ درصد کاهش داشته است، که تنها راه برون رفت مشکلات همت مضاعف و وحدت است.

یارمحمدیان تأکید کرد: در انتصاب مدیران شهرستان باید نیروی جوانان انتخاب شوند تا شکاف نسلی در نظام به وجود نیاید البته بکارگیری نیروهای جوان در پست مدیریتی از تأکیدات رهبرمعظم انقلاب نیز هست.

وی از راه‌اندازی درگاه سرمایه‌گذاری در شهرستان خبرداد و گفت: مدیرانی که ریسک پذیر نیستند، آسیبی برای شهرستان محسوب می شوند چراکه این موضوع سبب تحول در سیستم نظام اداری خواهد شد.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودرو در شهرستان باید نهادینه شود، تا در آینده مشکل ترافیکی نداشته باشیم به همین دلیل مسئولان شهرستان باید برای حمایت از این طرح پیشرو باشند.

وی تأکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد حلقه اتصال مردم و حکومت هستند، پس باید به عنوان بازوی توانمند این سازمان‌ها تقویت شوند.

یارمحمدیان تصریح کرد: با برگزاری جشنواره کباب در گلپایگان هفت درصد فروش کباب در شهرستان افزایش داشته است که این موضوع نشان از افزایش اعتماد عمومی است.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه ۴۲ پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: آبرسانی از محل تصفیه‌خانه به ۱۹ روستای شهرستان از طریق هشت هزار و ۸۵۰ مترمربع لوله‌گذاری از مهم ترین این پروژه ها است.

کد خبر 351850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.