جانمی: اداره ارشاد "هیچ کاری" برای تئاتر اصفهان نمی‌کند

سوم تا هفتم شهریور ماه، زمانی است که اداره کل ارشاد اصفهان برای برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر اصفهان اعلام اما تا امروز -پنج شهریور- با گذشت دو روز از این تاریخ خبری از برگزاری این جشنواره نیست!

به گزارش‌ خبرنگار ایمنا، قرار بود سی‌امین جشنواره تئاتر اصفهان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان با توجه به نامگذاری سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» برگزار شود. جشنواره ای که هنوز زمان برگزاری آن مشخص نیست!

چندی پیش دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان برگزار نشدن جشنواره به دلیل کمبود بودجه را رد کرده و گفته بود "مشکلی در برگزار کردن این جشنواره وجود ندارد و تنها برای همسان‌سازی معادلات باید جلسه‌ای برگزار شود، به همین دلیل برگزاری جشنواره چند روزی با تأخیر مواجه شده است." این در حالی است که احسان جانمی، کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از بلاتکلیفی هنرمندانی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند، خبرداد.

وی با بیان اینکه تنها فعالیت اداره کل ارشاد اصفهان در حوزه تئاتر برگزاری این جشنواره است، تصریح کرد: طبق فراخوان قرار بوده سی‌امین جشنواره تئاتر اصفهان از ۳ تا ۷ شهریور برگزار شود، در صورتی که برگزار نشد.

این کارگردان تئاتر افزود: اداره کل ارشاد استان اصفهان یک سال برای برگزاری این رویداد فرصت داشت اما به نظر می‌رسد هیچ اقدامی صورت نگرفته است، در صورتی که آثار هنرمندان ارسال و بازبینی آن انجام شده اما زمان برگزاری جشنواره هنوز نامعلوم است.

جانمی اضافه کرد: اداره کل ارشاد در طول سال هیچ فعالیتی در زمینه تئاتر انجام نمی‌دهد، تنها کاری که باید انجام می‌داد برگزاری این جشواره بود که متاسفانه تا امروز -پنجم شهریور ماه- برگزار نشده است.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل ارشاد استان نه تنها از هنرمندان حمایت نمی‌کند بلکه تا کنون نه انتخابات انجمن نمایش را برگزار کرده و نه مکانی برای تئاتر در اختیار گروه‌ها قرار داده است.

کد خبر 351843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.