پایه دوازدهمی‌ها مهر را با جزوه آغاز می‌کنند

رییس خدمات و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه امسال پایه دوازدهم برای نخستین بار برگزار می‌شود و تدوین و آماده کردن کتب درسی این دوره به زمان بیشتری نیاز دارد، گفت: مهر ماه جزوه‌هایی به دانش‌آموازن این پایه ارایه می‌شود و پس از آماده‌سازی، کتاب‌ها در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

اکبر بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ثبت‌نام الکترونیکی کتب درسی دانش‌آموزان و تمدید فرصت اصلاح درخواست‌ها در سامانه "سناد"، اظهار کرد: زمان ثبت سفارش از پایه دوم تا ششم ابتدایی، پایه یازدهم، دوازدهم شاخه فنی و حرفه‌ای، کار دانش، پایه یازدهم و دوازدهم رشته معارف اسلامی، پایه هشتم و نهم کتاب‌های درس تکمیلی دوره اول متوسطه و کتاب‌های ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان از ۲۰ فروردین‌ماه تا ۲۰ خردادماه سال ۹۷ بوده است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان فرصت دارند هر گونه اصلاح در ثبت سفارشات خود را تا ۱۶ شهریور انجام دهند.

رییس خدمات و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه چنانچه دانش‌آموزی مدرسه خود را پس از ثبت سفارش تغییر داد به صورت خودکار در توزیع کتب درسی تغییر آدرس انجام می‌شود، ادامه داد: اما اگر شهر و یا استان محل تحصیل دانش آموزان تغییر یابد باید متقاضیان شخصاً به سامانه مراجعه و با ثبت استان و محل جدید سکونت کتب درسی را تحویل بگیرد.

وی با  بیان اینکه ثبت سفارش کتب دانش آموزان دوره اول ابتدایی از ۲۳ تیر آغاز و تا  ۲۰ شهریور ادامه دارد، افزود:  همچنین ثبت‌نام پایه دهم شاخه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد.

بیات با تأکید بر اینکه در صورت بروز هر گونه اختلال در ثبت سفارش در سامانه "سناد" دانش‌آموزان باید برای برطرف کردن اختلال به مدرسه مراجعه کنند، افزود: توزیع کتب درسی در سطح استان آغاز شده و هیچ دانش‌آموزی در مهرماه بدون کتاب نخواهند ماند.

وی با بیان اینکه امسال پایه دوازدهم برای نخستین بار برگزار می‌شود و تدوین و آماده کردن کتاب‌های درسی این پایه تحصیلی به مدت زمان بیشتری نیاز دارد، گفت: در ابتدای مهر ماه جزوه‌هایی به این دانش آموازن ارایه می‌شود و پس از آماده سازی کتاب‌ها در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

رییس خدمات و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص کتاب‌های خاص معلمان و بسته‌های آموزشی اظهار کرد: معلمان برای درخواست این کتب باید از طریق ثبت سفارش در سامانه تا ۱۵ شهریورماه اقدام کنند.

وی تاکید کرد: به منظور آماده سازی معلمان کتب درسی در قالب لوح فشرده در اختیار معلمان قرار گرفته تا در دوران سال تحصیلی برای آموزش دچار مشکل نشوند.

کد خبر 351802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.