ایتام اصفهانی ۵۰ میلیون تومان کمک‌هزینه مسکن دریافت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: با هم‌افزایی کمیته امداد و انجمن مددکاری امام زمان (عج) اصفهان وام ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومانی مسکن به ایتام استان اصفهان با توجه به هم‌افزایی کمیته امداد و انجمن مددکاری امام زمان (عج) اصفهان پرداخت پرداخت می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا متین پور با بیان اینکه تعامل، هماهنگی، همبستگی و هم‌افزایی منابع و امکانات فعالان عرصه خیر و احسان، یکی از برنامه‌های این نهاد در سال‌های آینده است، گفت: این نهاد و انجمن مددکاری امام زمان (عج) که هر دو از مهم‌ترین و با سابقه ترین فعالان حمایت از نیازمندان در اصفهان هستند، برای هم‌افزایی و استفاده بهینه از منابع و امکانات خود برای خدمات بیشتر به ایتام اصفهان برای خرید یا ساخت مسکن، زیارت و درمان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اصلی‌ترین هدف این تفاهم‌نامه را تسهیل خانه‌دار شدن ایتام مشترک تحت حمایت این دو نهاد اعلام کرد و افزود: فرزندان یتیمی که تحت حمایت کمیته امداد و انجمن مددکاری امام زمان (عج) اصفهان قرار دارند از مزایای این تفاهم‌نامه بهره‌مند می‌شوند.

وی میزان کمک هزینه خرید یا احداث مسکن ایتام توافق شده در این تفاهم‌نامه را از ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت:سهم کمیته امداد اصفهان در تامین این مبالغ از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است.

متین‌پور تسهیل در سفرهای زیارتی ایتام مشترک بین این دو نهاد را از دیگر دستاوردهای این تفاهم‌نامه دانست و گفت: ۳۰ درصد از هزینه سفر زیارتی ایتام مشترک بین کمیته امداد و انجمن مددکاری از منابع در اختیار کمیته امداد اصفهان تأمین و بقیه توسط انجمن مددکاری پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در عرصه حمایت از نیازمندان، توجه داشتن فعالان عرصه خیر و احسان به هم‌افزایی امکانات و منابع، یک ضرورت انکارناپذیر است، گفت: تخصصی شدن و تمرکز مراکز خیریه بر مشکلات مهم نیازمندان مانند درمان، مسکن و اشتغال می‌تواند از گسترش فقر جلوگیری کند و باعث  توانمندی و خودکفایی اقتصادی خانوارهای نیازمند در استان اصفهان شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه برای کمک مستمر و پایدار به جامعه مددجویان کمیته امداد اصفهان نیازمند مشارکت گسترده مردم نیکوکار اصفهان هستیم، گفت: در سال‌های اخیر این نهاد برای دریافت کمک‌های مردم شیوه‌های نوین و الکترونیکی ایجاد کرده و خیران و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از همه خطوط ارتباطی یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه و مراجعه به تارنمای https://isfahan.emdad.ir به نیازمندان کمک کنند.

کد خبر 351798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.