جشنواره تفریحی آموزشی «سازه‌های من و بابام» در منطقه پنج

جشنواره تفریحی آموزشی «سازه‌های من و بابام» به همت اداره فرهنگی منطقه پنج و خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این جشنواره به منظور تحکیم روابط پدران با فرزندان برگزار می‌شود تا به دور از مشکلات و دغدغه‌های کاری به صورت تیم‌های دو یا حداکثر سه نفره متشکل از پدر و فرزندان در کارگاه آموزشی و مسابقه حاضر شده و مادر خانواده نیز می‌تواند به عنوان مشاور این تیم را همراهی کند.

جشنواره تفریحی آموزشی «سازه‌های من و بابام» برای فرزندان ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار و در پایان به برگزیدگان جوایز ارزنده اهداء می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری مجموعه جشن‌های  «نشاطستان» در این منطقه اظهارکرد: این ویژه برنامه تابستانی با حضور هنرمندان جوان و در قالب هنرهای آیینی در پارک کوهستانی صفه، پارک بزرگ سپاهان شهر، میدان جلفا و پل مارنان در حال برگزاری است.  

حمید فرهنگ تصریح کرد: مجموعه جشن‌های نشاطستان به منظور تزریق شادی و نشاط در بین شهروندان از ۱۸ مردادماه آغاز شده و تا ۹ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت دو فرهنگ‌سرای اندیشه و سبحان برای برگزاری جشن‌های خانواده محور افزود: برنامه‌های فرهنگی برای عموم خانواده‌ها به صورت منظم در سالن اجتماعات این دو فرهنگ‌سرا برگزار می شود.

کد خبر 351787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.