خبرنگاران از حقانیت دولت دفاع کنند

شهرضا – فرماندار شهرضا با بیان اینکه در حال حاضر برخی عناصر داخلی و خارجی به دنبال تخریب جایگاه دولت هستند، گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی مناسب و بیان خدمات دولت، از حقانیت آن دفاع و تبلیغات سوء را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات همه دولت‌های پس از انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از همه امکانات تبلیغاتی و رسانه‌ای به دنبال تضعیف روحیه مردم است، تصریح کرد: دولتمردان و مسئولان باید به مردم بگویند انقلاب اسلامی منشأ چه تحولات بزرگی بوده و چه خدمات بی‌نظیری ارایه داده است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در حال حاضر برخی عناصر داخلی و خارجی به دنبال تخریب جایگاه دولت هستند، گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی مناسب و بیان خدمات دولت، از حقانیت آن دفاع و تبلیغات سوء را خنثی کنند.

رفیعی نژاد تأکید کرد: غفلت از اطلاع رسانی در هفته دولت ظلم به مردم و دولتمردان است، عدم اطلاع رسانی مناسب باعث تقویت این شائبه شده است که ادارات و نهادهای اجرایی از چابکی لازم برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در ارایه خدمات به سکونتگاه‌های غیررسمی تلاش می‌کند، اظهار کرد: خدمات ارایه شده به ساکنان مناطق حاشیه‌ای باید در همه بخش‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اقتصادی باشد.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: تفاوت در خدمات رسانی به ساکنان مناطق حاشیه‌ای و مرکز شهر، زیبنده نظام اسلامی نیست و باید برای برطرف کردن این اختلاف‌ها جدیت بیشتری وجود داشته باشد.

رفیعی نژاد با بیان اینکه ساکنان مناطق حاشیه‌ای نیز حق دارند از امکانات مناسب برخوردار شوند، تصریح کرد: اگر مشکلات این مناطق در داخل سکونتگاه‌ها برطرف شود، به مرکز شهر مهاجرت نمی‌کنند و می‌توانند برای آینده برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

کد خبر 351731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.