۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
تابستانی متفاوت با نشاطستان

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: جشن‌های تابستانی شاد، مفرح و متفاوت با عنوان «نشاطستان» در محلات کم برخواردار منطقه چهار برگزار شده است.

رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: منطقه چهار به دو قسمت برخوردار و غیربرخوردار تقسیم شده بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا موج شادی و نشاط را در تمام محلات هفده‌گانه و به خصوص محلات کمتر برخوردار جاری کنیم.

مدیرمنطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: از مجموع ۱۴جشن نشاطستان که از ۱۶مردادماه آغاز شده، تاکنون ۹ برنامه برگزار و با استقبال بسیار خوب مردم رو به رو بوده است.

وی با بیان اینکه این جشن ها با توجه به نیازسنجی‌های هر محله و در راستای رفع نیازهای فرهنگی در نظر گرفته شده است، افزود: این برنامه‌ها با همکاری اداره توسعه فرهنگ شهروندی و باغ بانوان پردیس برگزار شده و به مسائلی همچون مصرف بهینه آب و برق در عناوینی مفرح همچون گسترش انگیزه مشارکت خانواده‌ها در برنامه‌های گروهی پرداخته شد.

اخوان خاطرنشان کرد: پنج جشن باقی مانده از نشاطستان منطقه چهار در محلات مفتح، کردآباد، روشن شهر، کلم‌خواران و همدانیان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این برنامه‌ها اماکن مقدس و متبرک همچون امامزادگان و مساجد نیز جشنی با عنوان «در مسجد» پیش بینی شده، گفت: در امامزاده شاهزید و امامزاده ابراهیم برنامه های متنوعی اجرا شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: در کنار این برنامه‌های محلی، ویژه برنامه دیگری در گذر فرهنگی باغ غدیر شامل نمایشگاه کتاب همراه با ویژه برنامه ترویج کتابخوانی کودک، نمایشگاه کارآفرینی و کارگاه آموزش رایگان صنایع دستی تا دهم شهریورماه برپا است.

کد خبر 351729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.