دولت و ملت در کنار هم دشمن را مایوس کنند

مبارکه- امام‌ جمعه اصفهان گفت: دولت و ملت باید در این‌ دوران حساس کنار یکدیگر به‌ دور از تمامی مسایل و حاشیه ها قرار بگیرند تا همچون گذشته دشمن را مایوس کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، آیت الله سید یوسف ‌طباطبایی نژاد امروز(یکشنبه) در حاشیه یادواره شهدای دیزیچه با اشاره ‌به مشکلات‌ اقتصادی کشور اظهار کرد: تمامی‌ دولت ها مشکلاتی‌ داشته اند، اما همه موظفیم با تمام توان در کنار دولت‌ بایستیم تا از این‌ مشکلات‌ به خوبی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن قبل و بعد از انقلاب با کشور ایران دشمنی داشته است، گفت: امروز با توجه به پیشرفت هایی که در کشور شاهد بوده ایم و تلاش جهاد گونه مدیران در عرصه های مختلف نه تنها هیچ کمبودی نداریم بلکه نسبت به بسیاری از کشورها نیز پیشتاز بوده ایم.

وی اظهار کرد: با وجود رشادت هایی که جوانان کشور در مرزهای کشور سوریه انجام داده اند و موجبات زمین گیر شدن دشمن را فراهم کردند امروز دشمن جرات جسارت به کشور را ندارد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه فرماندار مبارکه یکی‌از مدیران موفق استان‌ بوده است، خاطرنشان کرد: همه در مقام خدمت مردم باید مقتدر بایستیم و تلاش خود را برای آینده کشور دو چندان کنیم تا با خدمت جهاد گونه حقی که مردم بر گردن همه مسئولان دارند را ادا کنیم.
 

کد خبر 351724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.