«سایۀ سپید» هنرمندان بر سر کودکان بی بضاعت

نمایشگاه خیریه‌ فروش آثار جمعی از هنرمندان اصفهان با عنوان «سایۀ سپید» با هدف حمایت تحصیلی از کودکان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

امیر رجایی کیویتور این نمایشگاه به خبرنگار ایمنا گفت: مدت زیادی است که کمک به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، دغدغۀ ذهنی من و سایر هنرمندان بوده است و خدا را شاکریم که توانستیم با همکاری هنرمندان و تعداد زیادی از دوستان فعال در زمینۀ امور خیریه به ویژه حمایت از کودکان بی‌بضاعت، رویدادی را در آستانه نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس و با هدف حمایت تحصیلی از کودکان بی‌بضاعت برگزار کنیم.

وی افزود: برپایی چنین رویدادهایی در جامعۀ امروز ما امری ضروری است و به تنهایی نتیجۀ مطلوبی حاصل نخواهد شد و به همدلی و همکاری صبورانه و صادقانه قشرهای مختلف جامعه نیاز دارد.

رجایی تصریح کرد: گروه خیریه «نورتاج» که با هدف جلب افراد نیکوکار و توانمندسازی کودکان بی‌بضاعت در امر تحصیل و آموزش فعالیت خود را آغاز کرده، برپایی این نمایشگاه را برعهده دارد.

رجایی با بیان اینکه هنرمندان شرکت‌کننده آثار خود را در قالب مدیوم‌های مختلفی مانند نقاشی، خوشنویسی، نقاشی‌خط، نگارگری، عکس و سرامیک ارایه کرده‌اند، ادامه داد: درصد اصلی درآمد حاصل از فروش آثار هنرمندان، صرف تهیه و خرید لوازم ضروری تحصیل برای کودکان بی‌بضاعت در سطح استان اصفهان خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه «سایۀ سپید» از تاریخ هفتم شهریورماه ساعت ۱۷ در خانه صفوی افتتاح می شود و علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می توانند تا ۱۴ شهریورماه ساعت ۱۷ تا ۲۱ به خانۀ صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطرس و وحید، جنب کوچه ۳۱ مراجعه کنند.

این نمایشگاه به همت امیر رجایی، فعال فرهنگی برگزار می‌شود و در بخش اجرایی این برنامه افرادی چون آناهید روشنی، رضا هنرمند، مینا حسن‌زاده، عاطفه یزدانی، ندا تجدد، شهرام احمدزاده و نسترن رجایی همراهی خواهند کرد.  هم‌چنین ماهنامۀ فرهنگی اجتماعی «برای فردا» و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و چند مؤسسۀ فعال خیریه ویژۀ کودکان برای برگزاری این رویداد همکاری دارند.

کد خبر 351720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.