پست ۶۳ کیلو ولت تازه‌آباد کرمانشاه از مدار خارج شد

مدیرکل مدیریت بحران و پدافندغیرعامل وزارت نیرو از خارج شدن یک پست ۶۳ کیلوولت برق در تازه آباد کرمانشاه در اثر زلزله صبح امروز خبر داد.

به گزارش  ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، میثم جعفرزاده با اشاره به وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد امروز در غرب استان کرمانشاه، اظهار کرد: در پی وقوع این زلزله، یک پست فشار قوی ۶۳ کیلوولت و سه فیدر ۲۰ کیلوولت از مدار خارج شده که به همین علت  برق بخشی از شهر تازه آباد ثلاث باباجانی وایستگاه پمپاژ آب شهر و حدود ۷۰ روستا دراین شهرستان و شهرستانهای دالاهو و سرپل ذهاب قطع است.

وی ادامه داد: درحال حاضر فقط برق ۱۰روستای دالاهو در بخش گهواره و ۱۵ روستای ثلاث باباجانی قطع است و حدود ۱۰ گروه عملیاتی برق از لحظات ابتدایی در منطقه در حال رفع عیب خطوطو شبکه هستند.

جعفرزاده در خصوص آخرین وضعیت در بخش آب شرب گفت: با توجه به افزایش کدورت آب منابع زیرزمینی در قسمتی از منطقه زلزله زده، آبرسانی با تانکرهای سیار انجام می شود.

وی ادامه داد: از لحظات ابتدایی وقوع زلزله، فراخوان و آماده باش به  استان‌های معین کرمانشاه داده شده و تمامی نیروها در صورت اعلام نیاز آماده اعزام به محل زلزله هستند.

کد خبر 351710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.