برگزاری همایش شش روزه طلاب به میزبانی اصفهان

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر میزان کمک‌های مردمی به جمعیت هلال احمر برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه را ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: همه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در اختیار هموطنان کرمانشاهی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی شامگاه شنبه در نشست خبری  ضمن گرامیداشت دهه ولایت با اشاره به برگزاری همایش شش روزه طلاب به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: هلال احمر، جمعیت داوطلب محور است تا افراد با تخصص‌های مختلف خدمات انسان دوستانه را در مواقع مختلف به اقشار نیازمند ارایه دهند.

وی با بیان اینکه سازمان جوانان هلال احمر نیز بخشی از این جمعیت است، افزود: سازمان جوانان در قالب کانون‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، عشایری و موارد دیگر فعالیت می‌کند و پس از ارایه آموزش به این اقشار از آنها به صورت داوطلبانه درخواست همکاری دارد که این امر موجب ترویج صلح و دوستی و رشد دوستی در جامعه می‌شود.

۲۵۷ کانون طلاب هلال‌احمر در کشور فعال است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در کانون طلاب افراد متخصص مرجعیت دینی افکار و عقاید مردم را ارتقا بخشیده و در هنگام حوادث نیز در جامعه مرجع مردم هستند، ادامه داد: در کشور بیش از ۲۵۷ کانون طلاب وجود دارد که ۱۰۱ حوزه در بخش خواهران فعال و ۱۵۶ کانون هم مختص برادران فعال است.

وی به وجود ۵۰۰ مدرسه و حوزه علمیه در کشور اشاره کرد و گفت: برای حضور طلاب جمعیت جوانان هلال احمر در این مدارس برنامه‌ریزیهای لازم انجام شده است.

معزی تصریح کرد: کانون طلاب در خیمه‌های فرهنگی و نماز و در سامانه حمایت‌های روانی تیم "سحر" در ۵۰۰ پایگاه ثابت در سراسر کشور به مردم در طول سال خدمات ارایه می‌کند.

وی ادامه داد: کانون طلاب جمعیت هلال احمر سعی دارد با عضوگیری افراد آنها را با اهداف جمعیت هلال احمر آشنا کرده تا در تقویت روحیه نوع دوستی و بشر دوستانه مردم گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر میزان کمک‌های مردمی به جمعیت هلال احمر برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه را ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: همه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در اختیار هموطنان کرمانشاهی قرار گرفت.

وی تلاش در بخش اعتمادسازی مردم را ضروری دانست و گفت: شفاف‌سازی برای اعتمادسازی مردم موثر است و درصدد بالا بردن ضریب اعتماد مردم هستیم.

معزی با بیان اینکه اصفهانی‌ها بعد از مردم پایتحت بیشترین کمک را برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه پرداخت کردند، افزود: شناسنامه‌های امدادی برای مردم حادثه دیده صادر شده تا به طور شفاف و دقیق خدمات رسانی جمعیت هلال احمر به مردم ارائه شود.

کد خبر 351680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.