۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
تصادف در بزرگراه شهید آقابابایی

رعایت نکردن فاصله ایمنی و البته داشتن سرعت غیر مجاز باعث وقوع تصادف بین دو خودرو سواری در بزرگراه شهید آقابابایی شد، اما خوشبختانه این حادثه تنها خسارت مالی بر جا گذاشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز-‌شنبه ساعت 20:30_ مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی به خصوص در حوالی پل شهید خودسیانی از خودرو اشباع شده است.

بر اساس این گزارش، حجم تردد خودروها در خیابان فردوسی بسیار زیاد است و رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، ترافیک این خیابان تا خیابان استانداری نیز امتداد پیدا کرده است ...

معابر اطراف میدان امام حسین(ع) در این لحظات بسیار شلوغ است، در خیابان‌های باب الرحمه و باغ گلدسته امکان تردد آسان وجود ندارد.

محور توحید تا دانشگاه به سمت میدان آزادی و خیابان شیخ صدوق ترافیک سنگینی دارد، رفت و آمد خودروها در میادین بزرگمهر، احمد آباد و قدس نیز به کندی صورت می‌گیرد.

بزرگراه چمران مسیر حرکت به سمت پل چمران، بزرگراه صفه از سمت کوه صفه به سمت مجموعه پل‌های دفاع مقدس همچنین روگذر خیابان امام خمینی(ره) از جمله مسیرهای پر تردد این لحظات شهر اصفهان است.

در خیابان‌های میر و کمال اسماعیل کارگاه‌های عمرانی برای ترمیم و بازسازی تأسیسات فاضلاب ایجاد و یک طرف خیابان برای عبور خودروها مسدود شده است.

رعایت نکردن فاصله ایمنی و البته داشتن سرعت غیر مجاز باعث وقوع تصادف بین دو خودرو سواری در بزرگراه شهید آقابابایی شد، اما خوشبختانه این حادثه تنها خسارت مالی بر جا گذاشت.

ترافیک حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا بسیار سنگین است، مشابه این وضعیت را می‌توان در خیابان عبدالرزاق مسیر حرکت به سمت میدان امام علی(ع) مشاهده کرد.

توصیه می شود در بزرگراه‌های شهر رانندگان برای اطلاع از مسیرهای مورد نظر به تابلوهای راهنمای مسیر توجه کرده و از تغییر مسیر ناگهانی جداً خودداری کنند.

بلوار کشاورز در تقاطع امام رضا(ع) و تقاطع سهروردی ترافیک نیمه سنگین وجود دارد، اما در خیابان هزارجریب و سعادت آباد مشکلی در رفت و آمد خودروها دیده نمی‌شود.

کد خبر 351675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.