بهره‌برداری از ۸۹ طرح عمرانی و خدماتی در شهرضا

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: همزمان با آغاز هفته دولت، ۸۹ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی شهرستان که بودجه آن از منابع مختلف تآمین شده است، افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری و آیین بهره برداری از ۸۹ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی این شهرستان، با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران انقلابی هستند، اظهار کرد: خصوصیات اخلاقی آن شهیدان بزرگوار باعث محبوبیت آنان در بین مردم شد.

وی شجاعت در اجرای قانون و اخلاق‌مداری را از بارزترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: همه مدیران باید در مردم‌داری، اخلاق محوری، ایمان و تلاش جهادی، به حضرت علی(ع) اقتدا کند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه ایمان و تعهد اداری مدیران مانع مصادره خدمات انجام شده به سود جناح یا حزب خاصی است، تأید کرد: شهیدان رجایی و باهنر به وعده‌های خود عمل می‌کردند و اجازه نمی‌دادند هیچ اقدامی مانع تحقق آن‌ها شود.

رفیعی نژاد با بیان اینکه باید از خدمات همه دولت‌های بعد از انقلاب قدردانی شود، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید درگیر مشکلاتی است که از سوی بدخواهان داخلی و خارجی ایجاد شده و باعث ناراحتی و ناآرامی مردم شده است.

وی مدیریت در شرایط سخت را از ویژگی‌های بارز مدیران برجسته و کارآمد دانست و افزود: مدیران باید با برنامه ریزی و تلاش جهادی و حسن خلق، برای خدمت به مردم وارد عمل شوند.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: وقتی مدیری بدون صداقت سخن می‌گوید، مردم به خوبی متوجه می‌شوند، ولی اگر سخنی نمی‌گویند از نجابت آن‌هاست.

رفیعی نژاد تأکید کرد: منفی گرایی، بزرگنمایی مشکلات و ناامید کردن مردم به صلاح هیچکس نیست.

وی مشکلات اجرایی کشور را ناشی از قانون‌گریزی و غلفت از خلاق‌مداری دانست و افزود: مدیران شهرستان وظیفه دارند در هفته دولت امسال با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای شهرستان، گزارش عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار شهرضا گفت: مدیران باید گزارش دهند تا مردم بدانند پس از انقلاب چه خدمات بزرگی ارایه شده است، متأسفانه برخی بر طبل ناکارآمدی دولت می‌کوبند که با این کار، دانسته یا نادانسته با دشمن همراهی می‌کنند.

رفیعی نژاد اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۸۹ پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی شهرستان که با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال اجرا شده، افتتاح می‌شود.

کد خبر 351657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.