اجرای ۹ ویژه برنامه در هفته فرهنگی آب

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اجرای ۹ ویژه برنامه در هفته فرهنگی آب در سطح شهر اصفهان خبر داد و گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده این ویژه برنامه‌ها از دوم تا هشتم شهریور اجرایی خواهد شد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در بخش نخست سه ویژه برنامه شهری تحت عناوین "روشنایی‌های شهر" (برگزاری جشن با موضوع مدیریت مصرف آب)، "آب و زندگی" (برگزاری جشن در مجتمع‌های مسکونی با موضوع آب و زندگی) و برنامه نمادین "دوی امدادی" (حمل نمادین کوزه آب توسط هنرمندان، ورزشکاران و شهروندان از میدان نقش جهان تا تکیه شهدا و شست و شوی نمادین قبور شهدا توسط خانواده یکی از شهدا) توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش دوم اختتامیه "جشنواره آب و سیمرغ" ( جشنواره عکس و نقاشی با موضوع آب) توسط دفتر تخصصی کودک، "نمایشگاه جاری خاموش" ( نمایشگاهی از روزنامه‌های دیواری، خوشنویسی و نقاشی) توسط خانه نوجوان و "سه‌شنبه‌های داستان نویسی" به مدد مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان با حضور سیاوش گلشیری، منتقد فیلم و داستان و جمعی از داستان نویسان اصفهانی اجرا می‌شود.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان افزود: ویژه برنامه‌های "آب، تپش، زندگی" (تماشای تابلوهای نقاشی از عباس خلیلی) به همت موزه هنرهای معاصر اصفهان و همایش قدردانی از آب (پیگیری مباحثی پیرامون اهمیت آّب و مدیریت مصرف) نیز توسط مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل اجرا می‌شود.

رضایی به اجرای ویژه برنامه «گل... . آب» توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع فضای سبز و آبیاری گیاهان و درختان شهری این ویژه برنامه که شامل بازدید و برگزاری تور آموزشی از باغ گل‌ها با هدف معرفی گل‌ها و گیاهان دائمی مقاوم در برابر خشکی خواهد بود، شکل اجرایی به خود می‌گیرد.

کد خبر 351623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.