گرجی زاده:زندانیان مهریه اصفهان ۴۰۰۰ سکه بدهکارند

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با اشاره به افزایش زندانیان مهریه و نفقه در زندان‌های استان اصفهان گفت: ۴۳۰ نفر زندانی در این خصوص در زندان‌های استان وجود دارد که مجموع بدهی این زندانیان ۴۰۰۰ سکه به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان است.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۳۲۴ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان اصفهان به سر می‌برند، اظهار کرد: برای آزادی این زندانیان به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۹ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از بند رهایی یافته‌اند، اضافه کرد: جرم تعداد زیادی از این زندانیان مالی بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با اشاره به افزایش زندانیان مهریه و نفقه در زندان‌های استان اصفهان ادامه داد: ۴۳۰ نفر زندانی در این خصوص در زندان‌های استان وجود دارد که مجموع بدهی این زندانیان ۴۰۰۰ سکه به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص تعداد زندانیان مشمول عفو رهبری از عید قربان تا غدیر اظهار کرد: ۲۵ نفر از زندانیان استان در قالب این طرح از بند رهایی یافته‌اند که ۵۰۰ میلیون تومان هزینه آزادی این زندانیان، از محل کمک‌های ستاد دیه و مابقی از طریق گذشت شکات و آورده زندان تامین شده است.

کد خبر 351619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.