هیئت دولت با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کرد

رییس جمهوری و اعضای هیات دولت صبح امروز (شنبه) در دومین روز از هفته دولت با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به همراه اعضای هیئت دولت بر مزار مطهر امام راحل و فرزند گرامی ایشان حضور یافتند و با قرائت فاتحه و نثار تاج گل، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام راحل و رییس تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره)، رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت را در این آیین همراهی می کرد.

در ادامه روحانی و اعضای هیئت وزیران با قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

همچنین رییس قوه مجریه و هیئت دولت صبح امروز پس از تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر سر مزار شهدای ۷۲ تن و شهیدان رجایی، بهشتی و باهنر حضور یافتند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهدای والا مقام ادای احترام کردند.

به گزارش ایمنا،دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر (در هشتم شهریور ۱۳۶۰) هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 351604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.