دژاگه: از تعویض ناراحت نشدم، مصدومیت داشتم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من کمی از ناحیه کشاله پا ناراحتی داشتم، این مصدومیت جزئی از اول بازی هم همراه من بود و تعویض من هم به همین دلیل بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اشکان دژاگه پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: بازی برابر سپاهان در اصفهان یکی از بازی‌های سخت ما به شمار می‌رفت اما به هر حال تا لحظه آخر جنگیدیم و خدا را شکر توانستیم یک امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره اوضاع تیم تراکتورسازی و روند این تیم در آینده تصریح کرد: ما از قبل هم گفتیم که این تیم کمی به زمان احتیاج دارد تا روی فرم بیاید. خدا را شکر تیم در حال جا افتادن است و این دو بازی آخر بهتر از بازی برابر استقلال بود و اگر همینطور ادامه دهیم تیم بهتر می‌شود.

کاپیتان تیم ملی درباره تعویضش و اینکه به نظر می‌رسید ناراحت بود خاطرنشان کرد: من کمی از ناحیه کشاله پا ناراحتی داشتم، این مصدومیت جزئی از اول بازی هم همراه من بود و کمی اذیت شدم. از تعویضم ناراحت نبودم و امیدوارم بتوانم در هفته‌های آینده بدون درد بازی کنم.

دژاگه درباره اینکه از نظر بدنی چه زمانی به شرایط ایده آل می‌رسد تصریح کرد: کمی به زمان احتیاج دارم اما فکر می‌کنم اکنون نیز از قبل خیلی بهتر هستم و بازی‌هایی که هفته به هفته داریم خیلی به شرایطم کمک می‌کند.

وی درباره اینکه قبل از آمدن به تراکتورسازی آیا از تیم‌های دیگر ایرانی هم پیشنهاد داشت یا خیر گفت: این سوال را پس از بازی برابر استقلال پاسخ دادم.

کد خبر 351595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.