کیانی: طبیعی بود در خوشحالی گل شرکت نکنم

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: من ۱۱ سال در تراکتورسازی حضور داشتم و نباید پس از گلزنی سپاهان خوشحالی می‌کردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی پس از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: در طول هفته می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم و به نظر من دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول برای ما بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که آقای قلعه نویی کردند به زمین آمده بودیم تا بازی را حفظ کنیم. بازی هم دستمان بود اما در یک صحنه تمرکزمان بهم خورد و گل تساوی را خوردیم.

وی ادامه داد: پس از گل تساوی تراکتورسازی، خدا را شکر به گل رسیدیم ولی باز هم نتیجه مساوی شد. ما برای پیروزی به زمین آمده بودیم و تراکتورسازی هم تیم خوبی بود اما ۳ یک امتیاز به درد ما نمی‌خورد.

هافبک سپاهان درباره خوشحالی نکردنش پس از گل اول سپاهان گفت: ایمان اتفاق طبیعی است زیرا من ۱۱ سال در تراکتورسازی حضور داشتم و نباید خوشحالی می‌کردم. به هر حال از گلزنی سپاهان از ته دل خوشحال بودم زیرا دوست داشتم تیمم پیروز شود، اما من نان و نمک مردم آذربایجان را خوردم و خودم هیچگاه اجازه نمی‌دهم که برابر تراکتور یا هر تیم دیگری که در آن بازی کرده‌ام خوشحالی کنم.

کیانی درباره شرایط تراکتورسازی و روند رو به رشد این تیم خاطرنشان کرد: من در حدی نیستم که بخواهم در مورد تیم تراکتورسازی صحبت کنم ولی به هر حال از بازی خوبی که نیمه دوم این تیم ارائه داد می‌توان نتیجه گرفت که تراکتور به روزهای خوبش باز خواهد گشت.

کد خبر 351592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.