مجیری تاکید کرد: ضرورت توسعه کیفی فروشگاه های کوثر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: تکریم مشتری و توجه به نیاز آنان مولفه ای است که در فروشگاه های زنجیره ای باید مورد توجه قرار گیرد.

  به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مجیری شامگاه -جمعه ۲ شهریورماه- در مراسم اختتامیه جشنواره کالای ایرانی در بازار روز کوثر ۱۴ اظهار کرد: مشتری مداری و فضای رقابتی بازار از جمله مواردی است که برای توسعه کیفی و کمی فروشگاه ها باید مد نظر قرار داد، زیرا توجه این موضوعات تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار دارد.

وی با اشاره به گسترش کمی فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر گفت: تکریم مشتری و توجه به نیاز آنان مولفه ای است که در فروشگاه های زنجیره ای خارج از کشور نیز بسیار اهمیت دارد و موجب رشد کیفی خدمات این فروشگاه ها شده است که از این تجربیات باید در داخل استفاده کرد.

 مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به سیاست گذاری های وزارت صنعت معدن و تجارت در توسعه فروشگاههای زنجیره ای افزود: این سیاست ها در جهت رونق فروشگاه های بزرگ و ساماندهی فروشگاه های خرد است که در این بین توجه به نیاز شهروندان و توسعه کیفی فروشگاه ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 351589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.