شوت دانیال برد سپاهان را سوزاند/تقسیم امتیاز بین مدعیان شهرستانی

تیم فوتبال سپاهان پیروزی و ۳ امتیاز را در ثانیه‌های پایانی در مقابل تراکتورسازی از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امروزسپاهان در استادیوم فولادشهر در مقابل تراکتورسازی به تساوی ۲بر ۲ دست پیدا کرد.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

ورزشگاه: فولادشهر

تماشاگر: حدود ۱۰ هزار نفر

گل‌ها: سجاد شهباززاده دقیقه ۳۵، عزت پورقاز دقیقه ۸۸ برای سپاهان، آنتونی استوکس دقیقه۷۵  و دانیال اسماعیلی‌فر دقیقه ۹۰ برای تراکتورسازی

اخطار: محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی (سپاهان) علیرضا نقی زاده از تراکتورسازی

سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی(۸۴-سعید آقایی)، عزت الله پور قاز، خالد شفیعی، مهدی کیانی، محمد کریمی(۷۷-بختیار رحمانی)، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، کیروش استنلی و ساسان انصاری(۸۸-سیاوش یزدانی)

سرمربی: امیر قلعه نویی

تراکتورسازی تبریز: محسن فروزان ، محمد طیبی ، علی عبدالله زاده ، محمدرضا مهدی‌زاده ، دانیال اسماعیلی فر ، رضا شربتی ، مسعود شجاعی ، علیرضا نقی زاده (۷۸-علی طاهران)، اشکان دژاگه(۶۲-مهدی مهدی پور) ، لی اروین( ۵۱-یوکیتا سوگیتا) ، آنتونی استوکس

سرمربی: جان توشاک

داور: ‏حسین زرگر، رضا سخندان، محمد راهی، رضا مهدوی

شرح بازی:

نبرد مدعیان شهرستانی فوتبال ایران در شرایطی آغاز شد که سپاهان بعد از برد هفته گذشته خودش در مقابل ذوب‌آهن ترجیح داده بود در این بازی هم استادیوم فولادشهر را به عنوان ورزشگاه خانگی معرفی کند تا با استفاده از کیفیت چمن بتواند برتری خودش را به حریف دیکته کند.

بازی در نیمه اول با برتری سپاهان همراه بود و شاگردان امیر قلعه‌نویی با استفاده از حرکات مهرداد محمدی  و پاس‌های محمد کریمی توانستند عملکرد بهتری به حریف داشته باشند ودر نهایت هم با گل دقیقه ۳۵ سجاد شهباززاده برنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی متعادل دنبال شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا سرانجام تراکتورسازی توانست بر روی یک غافلگیری دروازه سپاهان را باز کند. بعد از گل سپاهان با حضور سیاوش یزدانی در خط حمله بر روی استفاده از ضربات سر تیم خطرناک‌تری شد و در دقیقه ۸۸ با همکاری مدافعان گل دوم سپاهان به ثمر رسید. اما این گل دوام زیادی نداشت و یک دقیقه بعد دانیال اسماعیلی‌فر با یک شوت محکم کار را به تساوی کشاند تا در نهایت بازی با ها تساوی دو بر دو به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

دقیقه۳۵ گل اول سپاهان: محمد کریمی در سمت راست دروازه تراکتورسازی پشت توپ قرار گرفت و با ارسال دقیق توپ را به نقطه کور مدافعان تراکتورسازی ارسال کرد تا سجاد شهباززاده با یک ضربه سر محکم توپ را به سقف دروازه محسن فروزان بکوبد.

دقیقه ۷۳ گل اول تراکتورسازی :سانتر سوگیتا به روی تیر دوم با اثر گذاری شجاهی همراه شد تا استوکس از مقابل دروازه گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۸ گل دوم سپاهان-پرتاب بلند اوت خالد شفیعی با اثر گذاری کی روش همراه شد و در ادامه ضربه سیاوش یزدانی به دهانه دروازه زده شد تا پورقاز با ضربه سر دروازه تراکتور را باز کند.

دقیقه۹۰ گل دوم تراکتورسازی- در شرایطی که همه در جو شادی گل سپاهان بودند شوت محکم دانیال اسماعیلی فر از فاصله ۳۰ متری به زیر طاق دروازه سپاهان چسبید تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵- شوت استوکس از گشت محوطه جریمه به کنار دروازه سپاهان رفت.

دقیقه ۲۲- کرنر کریمی و سر کی روش با دخالت فروزان به کرنر رفت

دقیقه۴۶- پاس کی روش با فرار انصاری همراه شد اما این بازیکن با ضربه‌ای ارام توپ را به محسن فروزان سپرد.

دقیقه ۶۹- سانتر اسماعیلی‌فر از جناح راست با ضربه سر سوگیتا به تیر عمودی دروازه سپاهان خورد و به زمین برگشت.

دقیقه ۷۵- ضربه بغل پای فنی مسعود شجاهی از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۸- سانتر اقایی از چپ و ضربه سر استنلی با کف دست فروزان از زیر طاق دروازه تراکتورسازی به کرنر فرستاده شد.

بهترین بازیکن:

مهدی کیانی از سپاهان در کنار مسعود شجاعی و آنتونی استوکس از تراکتورسازی بازیکنان شاخص این مسابقه بودند.

کد خبر 351588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.