افتتاح ۲۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی در نجف آباد

نجف آباد- فرماندار نجف آباد گفت: در هفته دولت امسال ۱۳ طرح با اعتباری حدود ۲۲ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و سه طرح نیز با مجموع هزینه پیش بینی شده دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

مجتبی راعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد با گرامیداشت هفته دولت و ۵۸ شهید کارمند این شهرستان اظهار کرد: ساختمان جدید هلال احمر، مجتمع پرورش شتر مرغ، ۵۹ طرح مخابراتی، شرکت تولیدی فرآورده های چوبی، مرکز مشاوره صنعتی، ساختمان دهیاری روستاهای جلال آباد، رحمت آباد و همت آباد در کنار مجموعه طرح های ایمن سازی ورودی های روستاهای بخش مهردشت از جمله طرح های آماده بهره برداری برای هفته دولت است.

وی اضافه کرد: یک باب کتابخانه، مرکز جامع معاینات پزشکی و زیرگذر روستای رحمت آباد از جمله طرح هایی است که به زودی کلنگ زنی می شود و در آینده نیز زیرگذر روستای فیلور و مجتمع آموزشی شهید حجتی به زمین زده خواهد شد.

معاون استاندار اصفهان از اضافه شدن ۱۱ تشکل مردم نهاد جدید به ۸۵ مجموعه فعال کنونی در هفته های اخیر و بهره برداری از مجتمع آموزشی شهید حجتی از ابتدای مهر ماه خبر داد و گفت: کشتارگاه صنعتی، شبکه جمع آوری فاضلاب، طرح توسعه بیمارستان شهید محمد منتظری، استخر سرپوشیده شهید آیت و بیمارستان ۲۱۶ تختخوابی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی افزود: واگذاری بیمارستان ۲۱۶ تختخوابی این شهرستان به بخش خصوصی جهت تکمیل و بهره برداری مورد تصویب شورای اداری استان قرار گرفت.

راعی از واگذاری اختیار تشکیل جلسات کمیته کار کمیسیون ماده پنج استانداری به شهرستان و رفع مشکل آب تعدادی از روستاهای مهردشت به عنوان دیگر دستاوردهای نشست اخیر مجمع نمایندگان و مدیران ارشد استان در نجف آباد نام برد و اضافه کرد: در سال جاری حدود ۱۹ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی برای ۱۷۰ پروژه شهرستان در نظر گرفته شده و در سال گذشته نیز با جذب سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات اشتغالزایی، رتبه نخست استان را در این زمینه کسب کردیم.

وی با اشاره به فعالیت ۶۰ کارگروه در قالب رسیدگی به موضوع اشتغال گفت: امسال نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ برای موضوع اشتغال فراگیر در نظر گرفته شده و در کنار آن حدود ۱۵ میلیارد تومان هم برای اشتغال روستایی با نرخ سود شش درصد پرداخت خواهد شد.

فرماندار نجف آباد با اشاره به ایجاد ۴۲۰۰ شغل جدید در شهرستان در سال گذشته گفت: برای جذب تسهیلات مربوط به ایجاد اشتغال و همچنین حفظ و توسعه اشتغال موجود نیازمند همکاری بهتر و بیشتر سیستم بانکی در کنار دیگر دستگاه های متولی هستیم.

کد خبر 351572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.