این بار شکست دو بر صفر، ایران را حذف کرد نه سرگروه

تیم ملی امید ایران با شکست ۲ بر صفر مقابل کره جنوبی از گردونه مسابقات فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های فوتبال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، تیم ملی امید ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کره جنوبی رفت و بازی را به این تیم واگذار کرد. در ادامه گزارش این دیدار را می خوانید:

دور حذفی رقابت های فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸

دیدار تیم‌های امید ایران و کره شمالی

ایران: مهدی امینی، عارف آقاسی، علیرضا آرتا، حمیدخدابنده‌لو، محمد مهدی‌خانی، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد مسلمی‌پور، آقاجانپور، یونس دلفی، محمدرضا آزادی و امیر روستایی

کره جنوبی: جو هیون وو، چو یو مین، هوانگ هین سو، کیم مون هوان، کیم جین‌یا، جانگ یون هو، لی سونگ مو، هوانگ این بئوم، سون هیونگ مین، لی سونگ وو و هوانگ اوی جو

شرح بازی:

ایران در ابتدا، بازی را پایاپای شروع کرد و حتی یک بار نیز تیرک دروازه کره جنوبی را لرزاند اما کره خیلی زود به خود آمد و بازی را در دست گرفت. کره ای ها تیرک ایران را جبران کردند و حملات همه جانبه خود را ادامه دادند تا در دقیقه ۴۰ توانستند به گل برسند. نیمه اول با حساب یک بر صفر در یک بازی کاملا برت به سود کره جنوبی به پایان رسید.

نیمه دوم، فرق چندانی با نیمه اول نداشت و کره از همان اول، بازی را در دست گرفت و ایران که عقب افتاده بود، برنامه ای برای حمله نداشت. کره ای ها روی یک حرکت انفرادی، گل دوم را هم در دقیقه ۵۵ به ثمر رساندند تا کار برای شاگردان کرانچار، سخت تر شود.

ایران که با مصدومیت دروازه بان کره، کار راحت تری برای گل زدن به این تیم شرق آسیایی داشت، باز هم حمله های خوبی انجام نمی داد و بازی بعد از گل کره، تقریبا راکد دنبال می شد. در نهایت کره با همان دو گل برتری بازی را برد و به یک چهارم نهایی صعود کرد و ایران در مرحله یک هشتم از بازی های آسیای خداحافظی کرد.

شرح گل ها:

دقیقه ۴۰: پاس رو به بیرون بازیکن کره جنوبی در مقابل دروازه ایران به هوانگ اوی جو رسید و این بازیکن نیز که دروازه خالی را در مقابل خود می دید، با یک ضربه ساده دروازه ایران را گشود. 

دقیقه ۵۵: روی یک پاس که به لی سونگ وو بازیکن کره جنوبی رسید، از کنار محوطه جریمه دو بازیکن ایران را به راحتی جا گذاشت و ضربه زمینی وی، دور از دستان مهدی امینی به درون دروازه ایران رفت.

کد خبر 351533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.