روند اجرای پروژه های مشارکتی باید اصلاح شود

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه روند اجرای پروژه های مشارکتی باید اصلاح شود، گفت: ایجاد دیدگاه نوآورانه و خلاقانه در شهرسازی و فاصله گرفتن از نگاه سنتی، فعالیت های شهرداری را همسو با مسیر کلانشهرها می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد حسینی‌نیا در ششمین نشست هم اندیشی معاونان شهرسازی مناطق ۱۵ گانه که در منطقه ۹ شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: روند اجرای پروژه‌های مشارکتی باید اصلاح و قبل از تنظیم تفاهم نامه، مباحث شهرسازی در مناطق یا حوزه معاونت شهرسازی تصمیم‌گیری و بر این اساس تفاهم نامه امضاء شود.

وی افزود: معاونان شهرسازی مناطق باید با برنامه ریزی صحیح فعالیت ها، بتوانند سیاست گذاری‌های کلی شهرسازی و استراتژی‌های معاونت را مدیریت کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: ایجاد دیدگاه نوآورانه و خلاقانه در شهرسازی و فاصله گرفتن از نگاه سنتی، فعالیت های شهرداری را همسو با مسیر کلانشهرها می کند.

حسینی‌نیا گفت: به منظور نظرسنجی از ارباب رجوع در ارتباط با عملکرد پرسنل شهرداری، اپلیکیشن و نرم‌افزاری بر روی گوشی‌های هوشمند در راستای شهرسازی الکترونیک در دست طراحی است که مدیریت آن بر عهده مدیریت شهرسازی الکترونیک و برون سپاری واگذار شده تا مباحث کیفی به خوبی در آن مطرح شود.

کد خبر 351506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.