به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، شش هزار و ۱۷۵ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماسهای واصل شده دو هزار و ۹۷۷ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۱ درصد، ۲۹۱ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۱۲۲ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیامها بوده است و سایر پیامها به دیگر سازمانها و ادارات وابسته به شهرداری ارجاع شده است.
این گزارش حاکی است در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۶۷۳ تماس با شهروندان برقرار شده است.
طی این هفته اهالی منطقه هشت در بین مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان با ۴۸۶ تماس بیشترین پیام ثبت شده و اهالی منطقه دو با ۸۳ پیام کمترین تماس را در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان داشتند.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۳۲۵ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی درمورد اماکن تفریحی و شماره تلفن شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه و کلیاتی از بسته تشویقی ساخت و ساز را به شهروندان ارایه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما