تغییر ناگهانی مسیر در بزرگراه‌های شهر ممنوع!

یادمان باشد هنگام رانندگی در بزرگراه‌های شهر به طور ناگهانی تصمیم به تغییر مسیر نگیریم، چرا که با این اقدام احتمال وقوع تصادفات را تا چندین برابر افزایش خواهیم داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- پنجشنبه ساعت 20- ابتدا تا انتهای خیابان نشاط در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک بسیار سنگین است و امکان تردد خودروها وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، چهارراه تختی مسیر حرکت به سمت میدان شهدا بار ترافیکی سنگینی دارد، اما در خیابان مسجدسید رفت و آمد خودروها روان است.

در خیابان عبدالرزاق مسیرحدفاصل چهارراه حکیم تا ورودی میدان امام علی(ع) تردد خودروها به دلیل حجم بالای ترافیک به سختی انجام می‌شود، ترافیک از سمت چهارراه آبشار به سمت مجموعه پل‌های غدیر رفت وآمد خودروها به آرامی در جریان است.

میدان فیض مسیر ورود به خیابان میر به دلیل پارک‌های دوبل خودروها ترافیک سنگینی دارد، خیابان‌های باب الرحمه، باغ گلدسته، آمادگاه و طالقانی از دیگر خیابان‌های شلوغ این لحظات شهر اصفهان است.

خیابان‌های شیخ مفید و شیخ صدوق ترافیک چندانی ندارد، از پل وحید مسیر ورود به بزرگراه شهید خرازی تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

پارک دوبل خودروها یک لاین از عرض کم خیابان احمدآباد را به روی تردد خودروها بسته است، بوستان سعدی مسیر حرکت به سمت پل ابوذر مشکل خاصی در رفت و آمد خودروها وجود ندارد.

یادمان باشد هنگام رانندگی در بزرگراه‌های شهر به طور ناگهانی تصمیم به تغییر مسیر نگیریم، چرا که با این اقدام احتمال وقوع تصادفات را تا چندین برابر افزایش خواهیم داد.

روگذر خیابان امام خمینی(ره) ترافیکی روان دارد، اما در خیابان لاهور مسیر حرکت به سمت خیابان جی ترافیک سنگینی دیده می‌شود.

مسیر خروجی زیرگذر میدان امام علی(ع) به سمت خیابان علامه مجلسی با حجم انبوهی از خودروها رو به رو است، پارک خودروها در حاشیه این مسیر افزایش ترافیک را به همراه داشته است.

بهتر است در مسیرهایی که کارگاه‌های عمرانی برای ترمیم تاسیسات فاضلاب با کاهش عرض عبوری رو به رو شده، با احتیاط بیشتری رانندگی کنید.

کد خبر 351424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.