مشارکت اصفهانی ها در طرح "نذر آب"

سرپرست معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: مردم استان اصفهان نیز همچون شهروندان سراسر کشور در طرح "نذر آب" به منظور کمک به مردم سیستان و بلوچستان همکاری داشتند.

محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طرح "نذر آب" پس از سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان و برنامه ریزی برای بهبود شرایط ۵۰ هزار خانوار محروم این استان آغار شد، اظهار کرد: این طرح سراسری بوده و به منظور تامین زیرساخت های مورد نیاز و به ویژه تامین تانکر آب و خرید آب معدنی برای آبرسانی به روستاها و شهرهای سیستان و بلوچستان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته وضعیت آبرسانی، بهداشت و درمان و تغذیه مردم سیستان و بلوچستان مناسب نیست، تصریح کرد: بر این اساس تیم های هلال احمر مناطق را بررسی و برای خدمات رسانی به آنها برنامه ریزی کرده اند.

سرپرست معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان نیز همچون مردم دیگر استان های کشور برای مشارکت در طرح نذر آب همکاری خوبی داشته اند، اضافه کرد: این طرح تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه همه کمک های مردمی در حساب متمرکز جمع آوری می شود نمی توان میزان کمک مردم استان اصفهان برای طرح "نذر آب" را رصد کرد.

هاشمی در مورد نحوه مشارکت مردم در طرح "نذر آب" اظهار کرد: شماره حساب "۶۶۶۶۶۶" در دسترس همه شهروندان قرار دارد و هر شخص می تواند به اندازه توانایی خود به هم وطنانش که در مضیقه هستند، کمک کند.

کد خبر 351421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.