از هواداران دربی اصفهان تشکر می کنم

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: همه اتفاقات دربی اصفهان فوتبالی بود و از هواداران هر دو تیم تشکر می‌کنم.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد دربی اصفهان، اظهار کرد: اتفاقاتی که در بازی دربی اصفهان افتاد همه فوتبالی بود و هیچ اتفاق غیرفوتبالی رخ نداد. از هواداران خوب اصفهانی تشکر می‌کنم و امیدوار هستم در بازی‌های بعدی فارغ از هرگونه مسئله غیرفوتبالی، صبورانه تیم خود را تشویق کنند

وی با بیان اینکه ذات فوتبال برد و باخت است، اضافه کرد: نمی‌توان توقع داشته باشیم یک بازی فوتبال برگزار شود و همه در پایان تعریف و تمجید کنند و بروند. طبیعی است که پس از پایان یک بازی برخی خوششان بیاید و عده‌ای ناراحت شوند و همه جای دنیا هم همین طور است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد پخش نشدندربی اصفهان به صورت زنده از رسانه ملی، تاکید کرد: ما هم دوست داشتیم که دربی اصفهان به صورت زنده از تلویزیون پخش شود. اگر بازی در زمستان برگزار می‌شد ساعت بازی را طوری تنظیم می‌کردیم که حداقل از شبکه ورزش پخش شود اما با توجه به گرمی هوا این مسابقه ساعت ۲۰ و ۱۵ برگزار شد. سعی می کنیم در بازی بعدی طوری ساعت دیدار را تنظیم می‌کنیم که دربی اصفهان حداقل از شبکه ورزش پخش شود.

فرد خاطی به قید ضمانت آزاد است

فتاحی در مورد حواشی بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، تصریح کرد: گزارش حواشی این بازی به ما ارسال شده است و به کمیته انضباطی فرستادیم. فرد خاطی هم دستگیر شده است و در حال حاضر به قید ضمانت آزاد است و باید پاسخگو باشد. فرد متخلف را به مرجع قضایی معرفی کرده‌ایم،صد در صد با او برخورد می‌شود و روند قانونی آن از طریق قوه قضاییه طی می‌شود.

وی در مورد شرایط تماشاگران در چهار هفته‌ ابتدایی لیگ برتر، خاطر نشان کرد: متأسفانه زمانی که لیگ شروع شد برخی مسائل غیرفوتبالی با مسائل فوتبالی دخیل شد و حواشی بر روی سکوها به وجود آمد اما با توجه پیگیری‌های انجام شده و جلسات مختلفی که با همه ارکان دخیل در برگزاری مسابقات داشتیم امیدوارم شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم و فقط مسائل فوتبالی در زمین و بازی دخیل باشد.

کد خبر 351420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.