نقشه راه توسعه فرهنگ شهروندی اصفهان تدوین شد

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از تدوین نقشه راه این اداره برای اجرای هدفمند و کارآمد فرهنگ شهروندی خبر داد و گفت: این نقشه راه، یک برنامه عملیاتی بوده که در چارچوب وظایف برنامه‌های این اداره تدوین شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، احمدرضا رضایی دارافشانی اظهار کرد: در این نقشه راه، سمت و سوی برنامه‌ها و اهداف اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان مشخص شده است.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه محور برنامه‌ها در نقشه راه، توسعه مخاطب است و این موضوع به شدت در حال پیگیری است، ادامه داد: بر اساس نگاه توسعه مخاطب، مراکز جمعیتی شهروندان همچون مجتمع‌های مسکونی، باغ های بانوان و مدارس شناسایی خواهند شد و پیام ها و آموزه‌های شهروندی را در قالب‌های متفاوت و به صورت هدفمند به آنها انتقال خواهیم داد.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ، مخاطب محور است گفت: اگر نگاه توسعه‌ای داشته باشیم، می‌توانیم گستره بیشتری از مخاطبان را زیر پوشش برنامه‌های فرهنگ شهروندی قرار دهیم و پیام‌های شهروندی بهتر و موثر به شهروندان انتقال داده شود.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان افزود: در حال حاضر بخش قابل توجهی از شهروندان برای تردد از مترو استفاده می‌کنند، اما پیام‌های شهروندی در معرض دید آنها نیست و بر اساس نگاه توسعه‌ای به دنبال این هستیم که با تعامل با مسئولان به مترو نیز ورود کنیم تا بتوانیم پیام های شهروندی را به افرادی که از مترو استفاده می‌کنند، انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه مفاهیم شهروندی، بسیار گسترده است، اظهار کرد: اداره فرهنگ شهروندی متعلق به شهرداری اصفهان است، بنابراین موارد و مطالبی را در قالب فرهنگ شهروندی مطرح می‌کند که به نظام مدیریتی شهر و زندگی بهتر شهروندان در شهر کمک کند.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره تلفن ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.

کد خبر 351395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.