۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
«از عید تا عید» در جزیره بازی

جشنواره « از عید تا عید» به مناسبت فرارسیدن دو عید سعید قربان و غدیر از سوی جزیره بازی، وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

امینه جلالی، مدیر جزیره بازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جزیره بازی از ابتدای فصل تابستان برنامه‌های مختلفی را ویژه کودکان و همچنین پدر و مادرها برگزار کرده است. همایش‌های گوناگون آموزشی برای والدین و همچنین بازی‌های مختلفی در راستای پرورش خلاقیت، نشاط و شادابی کودکان طراحی شده‌ است.

وی ادامه داد: این بازی‌ها در قالب جشنواره عید تا عید در فاصله زمانی عید سعید قربان تا عید غدیر اجرا می‌شود و هر روز یکی از این بازی‌ها به عنوان ویژه برنامه‌ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

مدیر جزیره بازی با تاکید بر اینکه جزیره بازی فرصت تجربه بازی‌های خلاقانه را برای کودکان فراهم کرده است، گفت: کودکان امروز به انواع بازی‌های الکترونیک مبتلا شده‌اند، بنابراین در این مجموعه درصدد هستیم تا ضمن پرهیز جدی از اجرای بازی‌های الکترونیکی، فرصت تجربه بازی‌های دستی و ذهنی را برای کودکان فراهم کرده و حتی به احیاء بازی‌های قدیمی همچون لی لی، بازی با قایق‌های نفتیکوچک، خاک بازی و گِل بازی بپردازیم.

جلالی کمبود امکانات را مشکل اصلی این مرکز دانست و افزود: جزیره بازی سال‌ها است که با امکاناتی که از ابتدا در اختیار داشته فعالیت می‌کند و اگر بتوانیم با در اختیار داشتن بودجه، این امکانات را ارتقا دهیم، قطعا خدمات بیشتری به شهروندان ارایه می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، جزیره بازی به عنوان یکی از متولیان اجرای برنامه‌های بازی محور ویژه رده‌های مختلف سنی کودکان شناخته می‌شود. این مرکز که روزگاری در قلب آب‌های خروشان زاینده رود راه اندازی شد و بر بستر این رود همیشه جاری قرار گرفت، تا امروز با اجرای برنامه‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای را در میان کودکان و والدین آنها پیدا کرده است.

کد خبر 351383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.