استفاده از تلفن همراه و افزایش خطر تصادف

این روزها در خیابان‌های شهر می‌بینیم که بیشتر رانندگان و حتی راکبان موتورسیکلت و دوچرخه هنگام حرکت از تلفن همراه استفاده کرده و خطرات احتمالی آن را نادیده می‌گیرند، در حالی که استفاده از تلفن همراه به ویژه مشاهده و ارسال پیام در حال رانندگی خلاف مقررات و مغایر با فرهنگ شهروندی و آداب اجتماعی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- دوشنبه ساعت 20:30- هتل پل از سمت پل فردوسی به سمت سی و سه پل ترافیک نیمه سنگین است.

بر اساس این گزارش، مسیر شمال به جنوب پل فردوسی بسیار شلوغ و رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، در خیابان میر نیز به دلیل انجام عملیات عمرانی اصلاح شبکه فاضلاب ترافیک سنگینی وجود دارد.

بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال خیابان شیخ صدوق شمالی پر حجم دیده می‌شود، در این خیابان ایستگاه‌های اتوبوس به محل پارک خودروهای شخصی تبدیل شده است، جنوب پل ابوذر اوضاع رفت و آمد خودروها متعادل بوده و ترافیکی روان دارد.

مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی ترافیک دارد، اما مسیر جنوب به شمال این بزرگراه برای تردد خودروها روان است، در این بزرگراه  تردد موتورسیکلت سواران همراه با فرزندان در لابه لای خودروهای شخصی که با سرعت بالا در حال حرکت هستند، بسیار نگران کننده است.

میدان احمدآباد مسیر ورود به خیابان‌های بزرگمهر، جی و احمدآباد به دلیل توقف تعداد زیادی از تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی ترافیک پر حجمی دارد.

این روزها در خیابان‌های شهر می‌بینیم که بیشتر رانندگان و حتی راکبان موتورسیکلت و دوچرخه هنگام حرکت از تلفن همراه استفاده کرده و خطرات احتمالی آن را نادیده می‌گیرند، در حالی که استفاده از تلفن همراه به ویژه مشاهده و ارسال پیام در حال رانندگی خلاف مقررات و مغایر با فرهنگ شهروندی و آداب اجتماعی است، بنابراین بهتر است فرهنگ شهروندی را پاس بداریم.

خیابان بزرگمهر حدفاصل چهارراه نورباران تا میدان بزرگمهر ترافیک فشرده‌ای دارد، مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه به خصوص در حوالی پایانه مسافربری کاوه به دلیل توقف دوبل خودروها شلوغ است.

کد خبر 351339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.