امروز حوزه فرهنگ و هنر نیازمند هم افزایی بین بخشی است

تیران-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: هم افزایی بین بخشی در حوزه فرهنگی و هنری برای پیشرفت در این حوزه نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام  محمدعلی انصاری در نشست با اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان با اشاره به گستردگی نهادهای فرهنگی و هنری اظهار کرد: تعدد و تنوع مراکز فرهنگی و هنری علاوه بر اینکه فرصتی بسیار خوبی برای رشد و توسعه جامعه است نشان از دغدغه مندی مردم و مسئولان در خصوص مسایل فرهنگی دارد.

وی افزود: عدم انسجام و هماهنگی بین نهادهای فرهنگی آسیب بزرگی برای این بخش به شمار می آید و هم افزایی بین بخشی در حوزه فرهنگی و هنری برای پیشرفت در این حوزه نیاز است تا بر اساس این هم افزایی و انسجام هدف های بزرگ و اقدامات اساسی صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه موازی کاری، کارشکنی و ضایع کردن اقدامات یکدیگر در حوزه فرهنگی باید از بین برود، تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند رفتارهای صحیح و به دور از تنش هستیم چراکه رفتارهای تنش ساز با روح فعالیت های فرهنگی و هنری مغایرت دارد.

وی ادامه داد: تعامل و انسجام بین اهالی فرهنگ و هنر، مردم و هنرمندان و تعامل بین بخشی زمینه ساز رونق و رشد این بخش می شود و به فعالیت ها سرعت می دهد البته این موضوع کمتر مورد توجه و دقت قرار گرفته است.

حجت الاسلام انصاری از بی توجهی نسب به نشاط اجتماعی و ابزارهای صحیح در این حوزه انتقاد کرد و گفت: ظرفیت های مناسب و خوبی برای تامین نشاط اجتماعی و شادی مردم وجود دارد که مورد غفلت قرار گرفته و از این ظرفیت ها بی بهره مانده ایم.

وی یادآورشد: اهالی فرهنگ و هنر همه در تامین نشاط اجتماعی و ایجاد فضای امیدواری در جامعه نقش آفرین هستند و با تعامل با یکدیگر و تامین نیاز مخاطبان در برنامه ها به ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پویایی جامعه کمک کنند.

کد خبر 351334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.