ایران صفر-۲ میانمار؛ فاجعه در صعود

تیم ملی فوتبال امید کشورمان علیرغم شکست عجیب مقابل میانمار، به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های فوتبال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، ایران به مصاف میانمار رفت و در عین ناباوری، در برابر این تیم با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد اما با توجه به باخت عربستان مقابل کره شمالی به عنوان سرگروه راهی مرحله یک هشتم شد و روز پنجشنبه باید به مصاف کره جنوبی برود. در ادامه شرح دیدار ایران و میانمار را می خوانید:

دور گروهی رقابت های فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸

دیدار تیم‌های امید ایران و کره شمالی

ایران: شهاب عادلی، عارف آقاسی، محمد مسلمی پور، مهدی رحیمی، محمد سلطانی مهر، مهدی قائدی، ابوالفضل رزاق پور، رضا جبیره، شاهین عباسیان، محمد خدابنده لو و یونس دلفی 

کره شمالی: کیاو زین، انگ هتکه، کیاو وین، کیاو ناندا، بوبو هیانگ، سو مائونگ، تو آنگ، لوین مگ مگ، کیاو سومو، آنگ سی، آنگ لوین مو

شرح بازی:

شاگردان کرانچار در ابتدا، جریان بازی را در دست گرفتند و موقعیت های خوبی را به دست آوردند اما از این موقعیت ها استفاده نکردند و این عامل، سبب شد تا در پایان نیمه اول دو تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسند.

 در آغاز نیمه دوم، میانمار ایران را غافلگیر کرد و در دقیقه ۵۶ این تیم موفق شد به گل دست یابد. در ادامه، ایران حمله های مثمر ثمری نداشت و ضدحمله های میانمار که زهردارتر بود، باعث شد که ایران یک بار دیگر دروازه خود را باز شده ببیند. درنهایت ایران در این دیدار با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد اما با توجه به شکست ۳ بر صفر عربستان، ایران با تفاضل گل توانست به عنوان تیم اول به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

شرح گل ها:

دقیقه ۵۶: روی یک ضد حمله پاس بلند بازیکن میانمار، با اشتباه مدافعان ایران همراه شد و به مهاجم این تیم رسید تا ضربه آرام وی در عین ناباوری وارد دروازه ایران شود.

دقیقه ۶۸: ارسال بازیکن میانمار از سمت چپ، با مشت شهاب عادلی دور شد اما بازیکن شماره ۲۰ میانمار، توپ را با شوتی محکم به درون دروازه ایران فرستاد.

کد خبر 351329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.