برگزاری نشست دو روزه "شهر و هنرمند"

نشست دو روزه "شهر و هنرمند" در راستای انتشار شماره پنجم فصلنامه سراسری هنر، ادب و گردش تَزَرو در سیتی‌سنتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، از سوی گروه توسعه آموزش فصلنامه تَزَرو و در راستای انتشار شماره پنجم فصلنامه سراسری هنر، ادب و گردش تَزَرو، نشست دوروزه "شهر و هنرمند" با حضور "سهند منشی" سردبیر این فصلنامه برگزار می شود.

فصل‌نامه تزرو در نخستین شماره‌ به موضوع "انسان معاصر شهری" پرداخت و در دومین شمار موضوع "حاشیه" را دنبال کرد. هم‌چنین "ایماژ، تصویر، تصور" رویکرد سومین شماره فصل‌نامه تزرو بود و در چهارمین شماره نیز به "از نمایه تا نماد" پرداخت.

رویکرد شمارۀ پنجم این فصل‌نامه "شهر و معماری یک بازخوانی مفهومی" بوده است، این رویکرد به دنبال خلاف آن چیزی است که رسانه های تخصصی حوزه شهر و معماری تمرکز خود را بر روی آن قرار داده اند. این تمرکز بر روی کالایی سازی فضا تحت لوای دانش، تخصص و برند سازی از طراحانی است که قرار است برای کالایی سازی، توجیهات عملکردی و زیبایی شناختی پیدا کنند.

نشست دو روزه "شهر و هنرمند" با رویکرد شهر و معماری یک بازخوانی مفهومی و با محورهای "هنر، شهر و مشارکت"، هنر، تصویر و تصور شهر" و "هنرمند، شهر و تعلق" ۲۹ مرداد و پنجم شهریورماه ساعت ۱۸ نگارخانه مجموعه سیتی‌سنتر، ورودی هفت، طبقه اول برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۰۳۱۲۸۵۳۷۷ تماس بگیرند.

کد خبر 351326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.