تجلیل از منصورگلناری پیشکسوت عرصه رسانه

آیین رونمایی از کتاب "آیین آیینه‌دار"(گذری بر عملکرد ۲۲ ساله مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان) و تجلیل از منصورگلناری یکی از پیشکسوتان عرصه رسانه امروز دوشنبه _۲۹ مرداد ماه_ با حضور اهالی رسانه اصفهان در کتابخانه مرکزی شهرداری برگزار شده است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم صادق هادی، رییس ستاد "آیین آیینه‌دار" با اشاره به انتشار کتابی با موضوع گذری بر عملکرد ٢٢ ساله مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان، گفت: با تهیه کتاب آیین آیینه دار قسمتی از زحمات منصور گلناری را جبران می‌کنیم.  این کتاب ١٣۶ صفحه‌ای حاصل تلاش بیش از یک ساله یک تیم ٢٠ نفره است.

هم‌چنین اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به این که خبرنگاری از شغل‌های دشوار است، گفت: کم لطفی است اگر فقط یک روز را روز خبرنگار بنامیم. باید زمانی که فعالان رسانه در قید حیات هستند از آنها تجلیل کرد. عموم افرادی که در رسانه حضور دارند قدردان فعالیت‌ها و زحمات گلناری هستند.

همچنین منصور گلناری نیز ضمن تشکر برای برگزاری این مراسم تجلیل، اظهار کرد: دو سبک زندگی میان مردم رواج دارد، یکی زندگی جاهلانه است که برخی در زندگی با ندیدن اطرافیان خود این زندگی را انتخاب می‌کنند. برای مثال زمانی که ارز و دلار افزایش می‌یابد برخی دلار می‌خرند و به فکر زیان دیگران نیستند. اما عده‌ای مسئولانه زندگی می‌کنند و به اطراف خود می‌نگرند و مشکلات اطرافیان را رفع می‌کنند. افراد رسانه و مطبوعات از این دسته‌اند و این زندگی را انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: برخی افراد زندگی با انتخاب افزایش درآمد و انتخاب شغلی با امنیت شغلی زندگی عاقلانه دارند، اما برخی با تحمل سختی‌ها زندگی عاشقانه را پذیرفته‌اند و اصحاب رسانه از همین گروه‌ هستند. عشق چیزی است که اصحاب رسانه را در شغل‌هایشان نگه می‌دارد.

کد خبر 351314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.