امید بالایی به کسب مدال در جاکارتا داریم

ملی پوش قایقرانی ایران گفت: بازی های آسیایی جاکارتا نسبت به دوره های گذشته سطح بالاتری خواهد داشت ولی تیم ملی ایران با تمرینات خوبی که گذرانده، امید زیادی به موفقیت در این دوره از مسابقات دارد.

احمدرضا طالبیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط آماده سازی تیم ملی برای بازی های آسیایی، اظهار کرد: فدراسیون قایقرانی اردوهای تیم ملی بزرگسالان را در طول سال همواره تشکیل داده است. همچنین برپایی اردوی مشترک در بهار امسال با تیم ملی آلمان که بهترین تیم قایقرانی دنیا است، به تیم ملی برای آمادگی بیشتر کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت ها تنها در کایاک چهارنفره حضور خواهند داشت، عنوان کرد: در این دوره از رقابت های کایاک چهار نفره، قایقرانان به جای هزار متر، مسافت ۵۰۰ متر را طی خواهند کرد که کوتاه تر شدن مسافت مسابقه، به جذابیت و زیبایی آن هم برای شرکت کنندگان و هم برای تماشاگران خواهد افزود.

عضو تیم قایقرانی با اشاره به رقیبان بزرگی همچون چین، قزاقستان و ژاپن که در این مسابقات حضور دارند، افزود: با توجه به شرایط خوبی که داریم امیدوارم در رده بندی مدالی رشته قایقرانی، مقام دوم یا سوم را تصاحب کرده و موفقیت های گوانگجو را تکرار کنیم.

طالبیان گفت: بازی های آسیایی جاکارتا نسبت به دوره های گذشته سطح بالاتری خواهد داشت ولی تیم ملی ایران با تمرینات خوبی که گذرانده، امید زیادی به موفقیت در این دوره از مسابقات دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا طالبیان که سابقه حضور در المپیک و کسب چندین مدال آسیایی را در کارنامه خود دارد به همراه تیم ملی آب های آرام، امروز عازم اندونزی شده و از هفتم تا دهم شهریور در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی رقابت خواهد کرد.

کد خبر 351269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.