طلای یزدانی و کریمی ایران را به رده چهارم برد+ جدول نتایج و مدال

در پایان روز نخست بازی های آسیایی جاکارتا کاروان ایران با ۲ مدال طلای یزدانی و کریمی در کشتی و ۳ مدال نقره و برنز در تکواندو و ووشو در جدول توزیع مدال ها در رده چهارم این رقابت ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازی های آسیایی جاکارتا از بامداد امروز آغاز شد و ورزشکاران ایران در ۱۰ رشته به میدان رفتند.

در رقابت‌های پومسه کوروش بختیاری که ظهر امروز به فینال رسیده بود، در یک دیدار نزدیک برابر حریف کره ای شکست خورد تا اولین مدال کاروان ایران، مدال نقره باشد. او در مراحل قبل، نفراتی از چین تایپه، اندونزی و کامبوج را شکست داده بود.

مرجان سلحشوری نماینده پومسه بانوان ایران در بخش انفرادی نیز پس از غلبه بر پومسه کاران ماکائو، ژاپن و مالزی به فینال رسید اما از رسیدن به مدال طلا بازماند و گردن آویز نقره را از آن خود کرد.

کوروش بختیار و مرجان سلحشور به مدال نقره رسیدند و در رقابت های کشتی آزاد رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم پس از صعود به نیمه نهایی از رسیدن به فینال باز ماند و در مسابقه کسب رده سوم با شکست حریفی از کره جنوبی صاحب گردن آویز برنز شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد حسن یزدانی با رسیدن به فینال موفق شد حریف لبنانی را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد و با اقتدار بر سکوی نخست این وزن بایستد تا نخستین مدال طلای کاروان ایران بر گردن او بدرخشد. نابغه جویباری تمامی حریفان خود را در این رقابت ها با امتیاز عالی و زودتراز پایان وقت قانونی شکست داد.

همچنین علیرضا کریمی دیگر آزاد کار کشتی ایران در در وزن ۹۷ کیلوگرم در فینال حریف قرقیزستانی را ۶ بر صفر مغلوب کرد و دومین مدال طلا را برای کاروان ایران بدست آورد.

نتایج سایر رقابت های امروز را در زیر می خوانید:

در پایان رقابت های امروز کاروان ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۱ برنز در جدول توزیع مدال ها در رده چهارم ایستاد.

جدول ۱۲ تیم نخست بازیهای آسیایی جاکارتا را در ادامه می خوانید:

کد خبر 351257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.