امیدوارم شاهد حضور بیشتر بانوان در ووشو باشیم

ووشوکار تیم ملی دانشجویان گفت: امیدوارم با تبلیغات گسترده و آشنایی بیشتر خانواده ها در سطح شهرستان نجف آباد شاهد حضور بیشتر بانوان در این رشته ورزشی باشیم.

ناهید پورشبانان در گفتگو با ایمنا با بیان اینکه از خودم انتظار کسب مدال طلا داشتم اما با توجه به سنگینی مسابقات و تغییر رده سنی ام از نوجوانان به جوانان و نداشتن تجربه کافی نتوانستم به مدال طلا برسم، اظهار کرد: تمام تلاشم را می کنم تا سال های آینده به این مدال دست یابم.

وی افزود: ورزش را از سال ۸۴ با رشته ژیمناستیک شروع کردم، در سال ۸۶ وارد رشته ووشو شدم و در ۱۳سالگی به عضویت تیم ملی در آمدم.

دارنده هفت مدال جهانی با تشکر از خانواده خود برای حمایت هایی که از وی داشته اند، اظهار امیدواری کرد که با تبلیغات گسترده و آشنایی بیشتر خانواده ها در سطح شهرستان نجف آباد شاهد حضور بیشتر بانوان در این رشته ورزشی باشیم.

این ووشو کار نجف آبادی اضافه کرد: دوست دارم که در آینده مربی خوبی در این رشته شوم تا بتوانم سطح ورزش ووشو را در شهرم ارتقاء دهم.

به گزارش ایمنا، مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان از ۱۰مردادماه لغایت ۱۴ مردادماه در ماکائو کشور چین برگزار شد. در این دوره مسابقات سه نماینده از ایران در فرم تالو دختران شرکت داشتند که ناهید پورشبانان توانست در رشته تالو به مقام چهارم جهان برسد. در این دوره از مسابقات کشورهای چین، روسیه و آمریکا به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند. پورشبانان تاکنون هفت مدال جهانی و هشت  مدال کشوری و انتخابی تیم ملی را کسب کرده است.

کد خبر 351205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.