مدیریت شهری آماده ایجاد فضای نشاط و آرامش در جامعه است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جو برادری و هماهنگی بین مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان حاکم است، گفت مدیریت شهری آمادگی دارد تا برای حل مشکلات و ایجاد افضای نشاط و آرامش با همه دستگاه‌های اجرایی همکاری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین در چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) با بیان اینکه به خاطر تغییراتی که در زمان این امام بزرگوار در حکومت اتفاق افتاد موقعیتی پیش آماد تا امام محمد باقر (ع) در راستای تدوین و نشر فرهنگ اسلامی تلاش وافری داشته باشند و آثار زیادی را از خود به جای بگذارند، اظهار کرد: انشاالله این توفیق را داشته باشیم که از آموزه‌های گران سنگ آن امام(ع) در دوره حیات خود بهره مند شویم.

وی همچنین به سالگرد ۲۸ مرداد مصادف با کودتای ننگین آمریکا در کشور اشاره کرد و گفت: این کودتا باعث شد که آمریکا حکومت مردمی دکتر محمد مصدق را برکنار کند و دوباره برای ۲۵ سال شاه را بر تخت حکومت ایران نشاند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حکومت‌هایی که زمینه و حمایتهای مردمی را نداشته باشند در هیچ کجای دنیا امکان ادامه حیات ندارند، اضافه کرد: برای مثال در کشور عراق در زمان حکومت صدام هزاران نفر از مردم ایران و عراق را کشته شدند و در آخر کشورهایی که حامی صدام بودند حکومت وی را نابود کردند.

وی همچنین به روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: در شهر اصفهان مساجد همواره مورد توجه بوده اند و شهرداری نیز طی سال‌های گذشته و به ویژه در دوره پنجم شورا همه تلاش خود را برای توسعه مساجد در محلاتی که مسجد در آن نبوده در دستور کار قرار داده است.

معین با بیان اینکه مردم در هر محله نسبت به مساجد احساس مالکیت می‌کنند، افزود: مساجد تجلی حرکت‌های مردمی برای مشارکت و همکاری برای امور خیر است و ما تلاش میکنیم در این سنت حسنه ورود نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: در شورای پنجم مردمی بودن مساجد بیش از پیش مورد توجه بوده است و تلاش شده است مساجد مجموعه‌ای پر رونق و مورد استقبال مردم باشد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به کمک یک میلیاردی شهرداری اصفهان به مساجد در شش ماه افزود: البته اعضای شورای شهر علاقه داشتند کمک بیشتری از سوی شهرداری به مساجد شود اما امکان اختصاص بودجه بیشتر میسر نشد.

وی همچنین به آغاز هفته دولت در هفته جاری اشاره کرد و گفت: همه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسات مختلف این مطب را عنوان کردند که اعضای شورای شهر در جهت اجرای سیاستهای کلان دولت همکاری خواهند داشت و در این زمینه کوتاهی نمی کنند.

معین با بیان اینکه جو برادری و هماهنگی بین مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌های اجرایی حاکم است، تاکید کرد: مدیریت شهری آمادگی دارد تا برای حل مشکلات و ایجاد افضای نشاط و آرامش با همه دستگاه‌های اجرایی همکاری داشته باشد.

کد خبر 351185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.