پیشرفت ۳۰ درصدی آزادسازی میدان شش‌راه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۰ درصدی آزادسازی میدان شش‌راه خبر داد و گفت: شش‌راه در ابتدای خیابان آیت الله خاتون آبادی و انتهای بلوار شهید عبدالله خزایی یک میدان شاهراهی و فرامنطقه ای محسوب می‌شود.

عبدالرسول امامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شش‌راه در ابتدای خیابان آیت الله خاتون آبادی و انتهای بلوار شهید عبدالله خزایی یک میدان شاهراهی و فرامنطقه ای محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی میدان شش‌راه افزود: با توجه به اینکه بخشی از پروژه خارج از محدوده شهر است، برای ادامه آزادسازی‌ها به مصوبه کمیته ترافیک نیاز است، به محض اینکه مصوبات اجرایی میدان شش‌راه از کمیته ترافیک دریافت شود، آزادسازی‌ها انجام و میدان بزرگی احداث خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به ترافیک سنگین این میدان و جاده آیت الله خاتون آبادی به خصوص در روزهای پایانی هفته، آزادسازی میدان شش راه در روان‌سازی ترافیکی این محدوده تاثیرگذار است.

امامی با بیان اینکه آسفالت معابر حصه جنوبی با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل شده است، افزود: از سه سال پیش دغدغه منطقه ۱۰ روکش آسفالت حصه جنوبی بود، اما به دلیل مباحث زیرساختی از جمله فاضلاب، اجرای آن به تاخیر افتاد تا اینکه خوشبختانه اجرای این طرح از اوایل اردیبهشت ماه آغاز و ظرف دو ماه تکمیل شد.

وی تصریح کرد: آسفالت محله حصه یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم این منطقه بود، از این رو تمامی خیابان‌ها و معابر فرعی محله آسفالت شد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۵۰ ایستگاه اتوبوس در سطح این منطقه احداث، تجهیز و دارای سرپناه شده است، اظهارکرد: تعریض خیابان معراج نیز در دستور کار قرار دارد که با همکاری کسبه و مالکان پلاک‌های در طرح می‌توان آزادسازی آن را در زمانی کوتاهی انجام داد.

کد خبر 351182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.