مرگ و میر ناشی از سوختگی در اصفهان ۱۹.۵ درصد کاهش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: مرگ و میر ناشی از سوختگی در چهار ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹.۵ درصد کاهش یافت.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال جاری ۵۴ نفر در استان اصفهان بر اثر سوختگی جان باختند، اظهار کرد: ۲۷ نفر از این افراد مرد و ۲۷ نفر نیز زن بوده‌اند که نسبت به آمار ۶۷ نفر فوتی ناشی از سوختگی در بازه زمانی مشابه سال گذشته با کاهش ۱۹.۵ درصدی این نوع مرگ و میر رو به رو هستیم.

وی افزود: همچنین در چهار ماهه اول سال جاری سه نفر بر اثر گاز گرفتگی جان باختند که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۶ مورد شامل سه زن و ۱۳ مرد بوده، کاهش قابل توجهی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین به کاهش آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی در پزشکی قانونی استان اصفهان در چهار ماهه اول سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۲۷۱ نفر برای دریافت این مجوز به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه و ۲۱۵ نفر از آنها موفق به دریافت مجوز شده اند.

وی تصریح کرد: آمار متقاضیان دریافت سقط درمانی در چهارماهه اول سال جاری  نسبت به مدت مشابه سال قبل۲.۵ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 351119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.