اندوان با خانه مسئولان فاصله دارد!

یک بار در این جاده برانید مطمئنا خطر را با تمام وجود احساس می کنید، اما امیدواریم جان خود یا عزیزی را در این جاده از دست ندهید ...

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو طرفه، کم عرض و تاریک، بدون شانه خاکی، بدون علائم رانندگی و تردد خودروهای سنگین همه و همه دست در دست هم داده تا خاتون آباد، جاده مرگ شود.

هفته پیش یک جوان ۲۶ ساله و همین دو سه روز پیش نیز یکی دیگر قربانیِ نه جاده خاتون آباد بلکه قربانی بی توجهی مسئولان شد!

تا همین چند وقت پیش نام "اندوان" و "جاده خاتون آباد" برای مسئولان غریبه بود و صدای اهالی این منطقه به گوش هیچ کسی نمی‌رسید، مشکل رسانه ای شد و اندوان هر چند دیر اما سرانجام دیده شد، مسئولان رفتند و قول دادند تا طرح ایمنی خیابان آیت الله خاتون‌آبادی و ورودی محله اندوان سریع‌تر تهیه شود.

جاده آیت الله خاتون‌آبادی خارج از حریم اصفهان است و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، راه و شهرسازی و جهادکشاورزی مسئول ساماندهی آن هستند. قرار بود با هماهنگی دفتر طرح‌های تفصیلی معاونت شهرسازی شهرداری هزینه‌های طرح ساماندهی تعیین تکلیف شود.

در این جلسات مدیران راه و شهرسازی و راهداری و حتی مدیران اداره برق نقشه‌های مربوط به مختصات و موقعیت جاده خاتون آبادی مشخص و وظایف هر دستگاه تاکید شد. اما در نهایت نتیجه جلسات یک پاسخ بود "وسط جاده جدول‌کشی شود، برای تعریض جاده و سایر مباحث بودجه‌های کلان نیاز است و حالا حالاها شدنی نیست... "

مشکل اندوان فاصله ای است که تا خانه مسئولان دارد، در حاشیه دور افتاده ای که در مسیر "نقش جهان" نیست، وگرنه هزار مسئول پیدا می‌کرد، عده ای جاده و برق می کشیدند، یکی آسفالت می کرد، دیگری طرح های توسعه ارایه می داد... اما اندوان کجا و اصفهان کجا؟! چرا باید دور از خانه مدیری این همه هزینه شود؟

هر چند وقت یکبار عزیزی در این جاده از دست می رود، اما دریغ که عزیز هیچ مسئولی نیست! شاید فرزند یک کشاورز باشد در حاشیه نصف جهان، شاید هم عروس یک کارگر، چه اهمیتی دارد؟! این بار نمی پرسیم مسئولان، "اندوان" را می شناسید؟! این بار می نویسیم جان بی ارزش شهروندان در جاده‌های بی مسئولیتی...

** عکس های این گزارش واقعی است.

کد خبر 351107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • يک شهروند IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    3 0
    سلام عليکم اين جاده ساليان دراز است که از مردم اين منطقه محروم قرباني مي گيرد، زنان و مردان و نوجوانان و کودکان ساکن در حاشيه اين جاده نه روز امنيت دارد و نه شب. بارها بر ضرورت بهسازي و ايمن سازي آن تاکيد شده اما گو گوش شنوا!! حتما بايد يکي از فرزندان مسئولين محترم در اين جاده قرباني شود تا آقايان به فکر بيفتند؟؟!!