نوروزی: به دنبال توسعه مشارکت شهروندان هستیم

شهردار اصفهان با بیان اینکه برای اداره امور شهر به دنبال توسعه مشارکت شهروندان هستیم، گفت: مردم اصفهان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود برای توسعه شهر را با مدیریت شهری مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی سلام اصفهان اظهارکرد: در آخرین روز هفته گذشته وزیر کشور به اصفهان سفر کرد و از نزدیک با مشکلات اصفهان آشنا شد، دغدغه‌های فعالان بخش‌های خصوصی، عمومی و دولتی را شنید و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت که امیدواریم با بازگشت خود به تهران و طرح مسایل در هیئت دولت، این سفر دستاوردهای خوبی برای اصفهان به همراه داشته باشد.

وی به بازدید سرزده خود از پارک طبیعی ناژوان اشاره و تصریح کرد: در ناژوان با دیدن فضای سبز و درختان ناژوان که به خاطر کم‌آبی وضعیت مناسبی نداشتند، بسیار متأثر شدم، چرا که برخی از درختان دچار آسیب‌های سختی شده‌اند.

شهردار اصفهان گفت: در ناژوان کشاورزان، باغبانان و مالکان خصوصی باغات ناژوان درد دل و نظرات خود را مطرح کردند و با حضور مسئولان مسایل جمع بندی، راهکارهایی پیشنهاد و تصمیماتی گرفته شد که امیدواریم این مشارکت در تمام بخش‌های شهر بتواند مدیریت شهری را یاری کند.

وی با تاکید بر اینکه در اداره امور شهر به دنبال توسعه مشارکت شهروندان هستیم، گفت: مردم اصفهان نظرات خود را برای توسعه شهر و ارتقاء فعالیت‌های شهرداری به صورت مستقیم با مدیریت شهری اصفهان مطرح کنند.

نوروزی به ویژه برنامه اجرا شده توسط شهرداری اصفهان به مناسب سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تصریح کرد: آزادگان برای دفاع از کشور سخت‌ترین رنج‌ها و مصیبت‌ها را تحمل کردند و امروز همه ما وظیفه داریم مشکلات آنها را رفع کنیم، البته شهرداری اصفهان نیز در حد توان خود در خدمت این سرافرازان میهن است.

کد خبر 351093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.