ایران سه-صفر کره شمالی؛ ایران، در آستانه صعود

تیم ملی فوتبال امید ایران در دومین دیدار مرحله گروهی بازی های آسیایی جاکارتا موفق شد تیم کره شمالی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های فوتبال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، دو تیم ایران و کره شمالی به مصاف هم رفتند که شاگردان کرانچار، حریف را با سه گل شکست داد.

ایران: مهدی امینی، محمد آقاجانپور، محمد مسلم‌پور، علیرضا آرتا، یونس دلفی، محمدمهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی، ابوالفضل رزاق‌پور، امیر روستایی، محمد خدابنده‌لو و عارف آقاسی 

کره شمالی: کانگ جو هیوک، سونگ آن، سونگ کوم سونگ (اخراج) ، ری آن چول، کیم کوک بوم، جو وانگ میونگ، کیم یانگ، کانگ کوک چول، کیم چول بوم، یانگ کوک، کیم یو سونگ

شرح بازی:

بازی در ابتدا، با آرامش دنبال می شد اما رفته رفته بازیکنان ایران بازی را در دست گرفتند و موقعیت های خطرناک زیادی را روی دروازه کره خلق کردند. شاگردان کرانچار در ابتدا نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند اما دقیقه ۲۶، سعید روستایی روی ریباند شوت هافبک ایران گل اول ملی پوشان را به ثمر رساند.

عکس: امیر حسینی

ایران پس از گل، باز هم از شدت حمله های خود کم نکرد اما در نیمه اول، حاصل کار شاگردان کرانچار، همان یک گل بود. در نیمه دوم، بازیکن کره شمالی به دلیل خطای خشن روی بازیکن ایران اخراج شد تا کار برای ایران آسان تر شد. بازیکنان تیم ملی ایران ازاین فرصت استفاده کردند و مهدی قائدی در دقیقه ۶۷، توانست روی اشتباه بسیار بد دروازه بان حریف، گل دوم را به ثمر برساند تا حساب کار دو بر صفر شود.

اما این پایان کار نبود و حمله های ایران در ادامه، منجر به یک صحنه پنالتی در دقیقه ۹۲ شد که این پنالتی نیز توسط عارف آغاسی به گل تبدیل شد تا مردان کرانچار در دومین جدال خود، ۳ بر صفر به پیروزی برسند و شانس زیادی برای صعود از این گروه داشته باشند.

عکس: امیر حسینی

شاگردان کرانچار روز یکشنبه - ۲۸ مرداد ماه -  آخرین بازی خود در مرحله گروهی را در برابر میانمار برگزار خواهد کرد.

کد خبر 351056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.